Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Langzame verbinding
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 July 2009, 15:22
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Uniblue Driverscanner 2009 voor backups en updates. Maar zou ze zelf opzoeken op de sites van de fabrikant. Even nakijken welk moederbord je hebt en drivers zoeken. Makkelijkste zou zijn wanneer je een PC van de lopende band hebt met een serie nummer, websites hebben vaak alle drivers op dezelfde pagina staan. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 26 July 2009, 15:31
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 175 Lid sinds: 28 Mar 2009 |
Quote TCP_IP schreef: Uniblue Driverscanner 2009 voor backups en updates. Maar zou ze zelf opzoeken op de sites van de fabrikant. Even nakijken welk moederbord je hebt en drivers zoeken. Makkelijkste zou zijn wanneer je een PC van de lopende band hebt met een serie nummer, websites hebben vaak alle drivers op dezelfde pagina staan. ik heb een dell 4600 bedankt |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 July 2009, 15:50
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Alle drivers voor de Dell Dimension 4600
Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 26 July 2009, 16:05
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 175 Lid sinds: 28 Mar 2009 |
Quote TCP_IP schreef: Alle drivers voor de Dell Dimension 4600 kan ik die zo bij de site van dell af halen?? en voor de realtek RTL family pci fast eternet nic kan dat ook via realtek site ik heb trouwens wel mijn mozilla firefox 3.5.1 sneller kunnen krijgen staat in de computer easy 6 dus wel sneller surfen heb dus flink veel drivers nodig kan mijn pc niet formatteren er staat een andere code op naar de crach Gewijzigd door bert utrecht op 26 July 2009, 16:14 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 July 2009, 17:43
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Ja als op de link klikt zie je daar alle drivers die je nodig hebt in principe. Hier de realtek download sectie: http://www.realtek.com.tw/downloads/ Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 28 July 2009, 16:32
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 175 Lid sinds: 28 Mar 2009 |
![]() dit is mozilla ![]() internet explorer een verlies van 6mb Status ADSL-lijn verbonden ADSL standaard G992_5_A Upstream 1016 Kbps Downstream 18772 Kbps Afname Dichtbij: 15.5 (d ![]() Ver weg: 3.8 (d ![]() SNR-marge Dichtbij: 10 (d ![]() Ver weg: 13 (d ![]() HEC-teller 3165 Firmware 0xe15080a ES-teller van 15 min 0 CRC-fouten 142 ES-teller van 1 dag 0 heb het helemaal gezien met de nieuwe firmware heb ik een vertraging in de modem gekregen en wordt dus door de modem geknepen eerst gaat het lampie aan de zijkant van de modem heel snel knipperen dan pas aan de voor kant een klein beetje dat was voor de update van firmware wel anders er zijn veel mensen de niet benaderd zijn door online via de telefoon en nu geen / wel €30/pm gaan betalen hebben misschien geen geen update van firmware gehad met down/up>> nieuwe software voor de ethernetwerk kaart staat staat er in of ik moet weer een mail gaan sturen naar online dat mijn modem weer niet goed is Gewijzigd door bert utrecht op 28 July 2009, 17:44 |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 29 July 2009, 17:33
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 175 Lid sinds: 28 Mar 2009 |
Wij begrijpen dat u een tragere verbinding ervaart. De firmware update was gericht op het telefonie platform. Dit heeft dus ook alleen het telefonie gedeelte van uw verbinding gewijzigd. Daarnaast meten wij een snelle connectie van 19 mbit naat uw modem toe. Desondanks is het nog steeds mogelijk dat u een tragere verbinding ervaart. Wij raden u aan de volgende tests uit te voeren en de resultaten te retourneren in een e-mail. * Wat is de snelheid die u haalt op http://speedtest.bbned.nl? * Kunt u op de configuratie van uw Modem pagina bekijken welke snelheid vermeld staat? - Om dit te doen gaat u met uw internet programma naar het adres http://192.168.1.254 * Wat is de snelheid bij het downloaden van grotere bestanden? - Dit kunt meten door naar de volgende website te gaan: http://ftp.online.nl/test - Wat is de snelheid in kb/s als u het bestand 500M.bin download? - Wat is de snelheid in kb/s van beide bestanden als u tegelijkertijd het bestand 100M.bin download? - Na het noteren van de snelheden kunt u de downloads annuleren. * Ervaart u een trage verbinding met een draadloze verbinding of een verbinding met een ethernetkabel? - Indien u gebruik maakt van een draadloze verbinding raden wij u aan om een verbinding met een ethernetkabel tot stand te brengen en de snelheid nogmaals te meten en eventuele veranderingen te noteren. * Heeft u meerdere computers aangesloten? Zijn deze computers aangesloten met een kabel of draadloos? Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Online |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 01 August 2009, 23:18
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 175 Lid sinds: 28 Mar 2009 |
nieuwe mail van online Wij vermoeden dat een instelling van uw netwerkkaart de doorvoersnelheid van data hindert. Wij zouden graag van u vernemen welke duplex-instelling uw netwerkkaart heeft. Indien deze op Full Duplex/100MBit/s staat ingesteld verzoeken wij u deze op Auto of Auto-Negotiation zetten. Het is bij ons bekend dat de ethernet interface van de Livebox problemen kan opleveren wanneer een netwerkkaart op een verkeerde doorvoersnelheid van data ingesteld staat. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 02 August 2009, 00:45
|
![]() Activiteit ![]() » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote bert utrecht schreef: nieuwe mail van online Wij vermoeden dat een instelling van uw netwerkkaart de doorvoersnelheid van data hindert. Wij zouden graag van u vernemen welke duplex-instelling uw netwerkkaart heeft. Indien deze op Full Duplex/100MBit/s staat ingesteld verzoeken wij u deze op Auto of Auto-Negotiation zetten. Het is bij ons bekend dat de ethernet interface van de Livebox problemen kan opleveren wanneer een netwerkkaart op een verkeerde doorvoersnelheid van data ingesteld staat. Een erg vreemde zaak als Online aangeeft dat Wij begrijpen dat u een tragere verbinding ervaart. De firmware update was gericht op het telefonie platform. Dit heeft dus ook alleen het telefonie gedeelte van uw verbinding gewijzigd. de wijziging van het telefonie gedeelte heeft m.i. toch niets met de netwerkkaart te maken of zie ik dat verkeerd ?. Als ik lees wat er allemaal gevraagd wordt door Online dan krijg ik de indruk dat de problemen die ontstaan door de wijzigingen die ze doorvoeren straks worden afgeschoven op de klant onder het mom dat hun systeem niet in orde is. Dit klinkt misschien negatief maar die indruk krijg ik hier wel van maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb. |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 02 August 2009, 08:20
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 175 Lid sinds: 28 Mar 2009 |
Quote Tiger schreef: Quote bert utrecht schreef: nieuwe mail van online Wij vermoeden dat een instelling van uw netwerkkaart de doorvoersnelheid van data hindert. Wij zouden graag van u vernemen welke duplex-instelling uw netwerkkaart heeft. Indien deze op Full Duplex/100MBit/s staat ingesteld verzoeken wij u deze op Auto of Auto-Negotiation zetten. Het is bij ons bekend dat de ethernet interface van de Livebox problemen kan opleveren wanneer een netwerkkaart op een verkeerde doorvoersnelheid van data ingesteld staat. Een erg vreemde zaak als Online aangeeft dat Wij begrijpen dat u een tragere verbinding ervaart. De firmware update was gericht op het telefonie platform. Dit heeft dus ook alleen het telefonie gedeelte van uw verbinding gewijzigd. de wijziging van het telefonie gedeelte heeft m.i. toch niets met de netwerkkaart te maken of zie ik dat verkeerd ?. Als ik lees wat er allemaal gevraagd wordt door Online dan krijg ik de indruk dat de problemen die ontstaan door de wijzigingen die ze doorvoeren straks worden afgeschoven op de klant onder het mom dat hun systeem niet in orde is. Dit klinkt misschien negatief maar die indruk krijg ik hier wel van maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb. ik zal straks thuis wel ff gaan kijken in mijn config volgens mijn staat hij gewoon op (auto ) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Langzame verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Verbinding nefit easy met ZyXEL | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 28 Jun 2018 |