obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Personal firewall instelling Comodo
johnEnschede
Sinds kort gebuik ik Comodo firewall Pro.
Binnen de firewall instellingen zijn oa de volgende instellingen geactiveerd:

Block fragmented IP datagrams en Do protocol analysis.

Wanneer ik een VPN tunnel opzet naar mijn bedrijfsnetwerk en daar bv mijn email wil synchroniseren, komt er in de logfile van Comodo te staan:

Description: Blocked by Protocol Analysis (Fake or Malformed UDP packet)
Direction: UDP incoming
Reason: UDP packet length and the size on the wire (1454 bytes) do not match

Wanneer ik de 2 bovengenoemde instellingen deactiveer, wordt de email wel gesynchroniseerd.

Heeft iemand hier een verklaring voor eo een oplossing?

PS Op mijn netwerkkaart staat de fragmentatiedrempel op 2346 of moet er op een andere 'laag' gezocht worden?
Gewijzigd door johnEnschede op 17 maart 2007, 12:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Personal firewall instelling Comodo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
VPI / VCI instelling Eigen modem configuratie en problemen : 11 31 mei 2014
Port forward zit onder menu Firewall Huawei configuratie en problemen : 5 20 jul 2013
[HELP!]Welke instelling hoort bij welk abonnement voor mijn eigen router / modem? Frequently Asked Questions : 17 20 mei 2013
Fritzbox 7390 instelling provider online Klacht over Online : 21 30 apr 2013
Advertentie