obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
USR9108 achter Livebox! (ook draadloos)
luco53
Vandaag was het zover! Livebox uitgepakt, volgens de regels aangesloten en geïnstalleerd.
Vervolgens de USR 9108 (modem/router) geconfigureerd:
(inloggen zoals gebruikelijk admin, admin of afwijkend indien zelf gewijzigd)

LET OP:
Livebox IP = 192.168.1.1
Livebox DHCP = 192.168.1.10 -- 192.168.1.50

USR9108 instellingen:
-------------------------
menu: LAN, DHCP Server
IP address: 192.168.1.10, subnet mask 255.255.255.0
Disable DHCP Server

Tenslotte netwerkkabel van LB (rood) naar USR (LAN poort 1)
en computer(s) aansluiten op resterende LAN-poort(en) of wireless

Alles werkt perfect! Dank voor hier opgedane ideeën!Smile
Gewijzigd door luco53 op 05 april 2007, 22:18
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'USR9108 achter Livebox! (ook draadloos)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 feb 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Advertentie