obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
HELP! Wanadoo Livebox en Sitecom Mimo-XR WL-154
Mr_Oy
Ik heb nu een weekje de Mimo-Xr van Sitecom in huis. Helaas toch wat probleempjes. Buiten het beperkte bereik, ondervind ik vooral problemen in combinatie met de Livebox van Wanadoo (geen internet op mijn laptop die netjes met de mimo verbonden is). Ik heb meerdere items gezien op internet over dit onderwerp, maar geen van allen helpen mij het probleem op te lossen. Ben niet helemaal leek, maar heb er toch onvoldoende verstand van om het te kunnen begrijpen.... Kan iemand het nog een keer uitleggen wat ik moet doen om het geheel draaiend te krijgen in simpele stapjes en in begrijpelijk nederlands?

Alvast bedankt!
 
Richard
Al eens hier in de faq gekeken?
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8 nummertje 4 Linksys en andere routers (Wan methode)?
Is even werk, maar dan heb je ook wel iets.
Greetings, Richard.
 
Mr_Oy
Helaas,

Heb alle instellingen toegepast, maar krijg het geheel niet aan de praat... Na ca. 600 ontvangen pakketten stopt de doorgifte van internet (van LB naar router), ondanks geopende poorten.

Nog ideeen?

Mark
 
Mr_Oy
Net even testje gedaan bij speedtest.net. Uitslagen:

Download 28
Upload 94
Ping 78
 
Richard
Download 28? Phoe da's behoorlijk slecht.

Nee geen idee. Het beste kun je aan dat beperkte bereik werken door de router eens te verplaatsen, antenne wat te draaien etc. zodat je een beter bereik krijgt, misschien dat een en ander dan ook beter gaat.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP! Wanadoo Livebox en Sitecom Mimo-XR WL-154', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Huawei HG655D en sitecom Wl611 Algemeen : 2 14 aug 2014
Huawei HG655d, Sitecom extender & netwerkprinter Huawei configuratie en problemen : 2 18 mrt 2014
Sitecom WLM 4600 Eigen modem configuratie en problemen : 8 27 sep 2013
Advertentie