obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Orange groter Bagger Bedrijf is er niet
matrix
Sinds 14 maart zit ik al zonder internet , bellen met die belachelijke soep dienst die ze daar help desk noemen a 20 cent per minuut levert alleen maar grote ergenis op .
Zo wist 1 medewerker mij te vertellen dat ik helemaal geen klant was , de 2e gooide het op spyware tja das mooi spyware als het lampje van de baggerbox (aka livebox) staat te knipperen en nummer 3 ach ja die was net zo erg als nummer 4 en 5 en 6 welke windows draait u of welke virus of firewall heeft u, om dan maar weer eens terug te vallen op het eeh hallo krijg geen verbinding door lamppie knippert hallo knul , maar ja ach 20 cent per minuut .

Nu zijn we bijna een maand verder en is er iemand langs geweest die maar ff moest controleren of alles goed was aangesloten want orange zei het lag aan een kabel , tja alles zat goed aangesloten dus heeft de man geregelt dat er nu een duo onderzoek komt ( mot nu na 1 week nog steeds gebeld worden voor afspraak).

Als ik bel naar orange opzeg dienst (wat ik al opgezegt hebt) maar ja ze houden je vast aan het contract (wat ik niet erg vind maar dan mot het wel werken) weet men mij te vertellen dat als het na een maand nog niet opgelost is wij onder het contract uit kunnen of dit waar is betwijfel ik.

Maar wel zijn de heren makkelijk om toch maar de maand april af te schrijven , ik weet niet wat de gevolgen zijn als ik dat terug haal want ik zit nu al zeker bijna over 3 dagen 1 maand zonder internet.

Wij zijn ondertussen maar overgestapt op een andere service dienst.

1 goede tip naar de mensen toe neem geen wanadoo/orange want goedkoop is duurkoop , als er ellende is gooi je bakken met geld onnodig weg aan telefoontjes naar een stel hei-kneuters die er maar rond lopen en krijg je er alleen maar maagzweren van.

Nu vraag ik mij af zijn er nog meer mensen met dit soort ellende .

Oja 1 tip nog die afstand postcode check is 1 grote lul koek met ik zit maar 500 meter van de centrale af , ja hallo das hemels breedte mensen in werkelijkheid is die kabel onder de grond eeeeeeen heeeeeel stuk langer want hij loopt toch echt niet in 1 lijn naar de centrale , mij postcode check is ongeveer 1300 meter Grin maar werkelijkheid is en KPN heeft dit bevestigt aan mij is dat mij kabel 3.4 kilometer lang is , dus wees gewaarschuwt in de slimme trukjes van de heren bij Orange .
Gewijzigd door matrix op 11 april 2007, 08:11
 
Richard

Quote

1 goede tip naar de mensen toe neem geen wanadoo/orange want goedkoop is duurkoop , als er ellende is gooi je bakken met geld onnodig weg aan telefoontjes naar een stel hei-kneuters die er maar rond lopen en krijg je er alleen maar maagzweren van.

Nja, niet echt een goede tip.

Er zijn zat mensen die er wel goede ervaringen mee hebben.

Daarnaast heeft niet alleen Orange dit soort problemen maar ALLE grotere providers, ook @home en KPN.
Daar zijn al postings aanbesteed in de Algemeen sectie, waar dit eigenlijk ook thuis hoort.
Want klagen doe je in de algemene sectie en niet in een storings sectie.

Dus ik gooi hier even een slotje op, en met de vraag of er nog meer mensen zijn met dit soort ellende kun je dan eventueel reageren in de algemene sectie, want ja er zijn meer mensen met dit soort problemen, helaas.
Maar niet alleen bij Orange dus.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange groter Bagger Bedrijf is er niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie