obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Asus WL500g achter een live box
N00b
Ik ben sinds kort overgestapt van een Wanadoo Lite naar een Orange Family aan sluiting. Achter mijn Lite aansluiting had ik een Asus WL-500g router staan om het geheel draadloos te maken en te verdelen over de internet gebruikende apparaten (2e Pc, nintendo DS en Wii).
Nu wil ik deze zelfde set-up gebruiken achter mijn livebox maar het lukt mij niet om dit in te stellen. Ik heb al van alles geprobeerd, dingen die hier op het forum worden aangeraden en ook dingen van het Tweakers.net forum, maar het wil maar niet lukken. Nu begin ik mij een steeds grotere sukkel te voelen.
Dus zou iemand mij (op de voor dummy's manier) uit kunnen leggen hoe ik dit het beste zou kunnen aanpakken.
 
Richard
Ook al in de faq gekeken alhier? Wordt in diverse soortgelijke topics naar verwezen...
Greetings, Richard.
 
N00b

Quote

Richard schreef:
Ook al in de faq gekeken alhier? Wordt in diverse soortgelijke topics naar verwezen...


Ja ik heb in de faq gekeken en ook nog in een aantal andere topics hier maar ik heb er daar niets van begrepen. Maar misschien heb ik er een of twee over het hoofd gezien.
 
mesa57
Hier : http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8
en dan onder het kopje :
Linksys (en andere) routers achter Livebox (WAN methode)
 
N00b

Quote

mesa57 schreef:
Hier : http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8
en dan onder het kopje :
Linksys (en andere) routers achter Livebox (WAN methode)


Bedankt. deze heb ik nog niet gezien. ik ga het meteen proberen.
Mocht het niet lukken dan meld ik me weer hier

Edit: Het is me gelukt. Nogmaals hartelijk dank
Gewijzigd door N00b op 13 april 2007, 20:59
 
mesa57
dank Richard voor de faq Smile
 
Richard
Graag gedaan en Mesa57 bedankt voor de juiste link.
Ik had erg weinig tijd, net als nu, mijn hd in de linuxdoos is dood, nu ben ik alles weer aan het opbouwen.Smile

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Asus WL500g achter een live box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
ASUS DSL AC68U Eigen modem configuratie en problemen : 1 12 jun 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Vlan Settings voor Asus RT-AC68U Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2018
Advertentie