obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
livebox bereiken
schuppertje
hallo
ik heb pas een nieuwe livebox gekregen van orange omdat de oude niet goed meer was maar nu heb ik het volgende probleem ik kan niet meer in de livebox komen via mijn pc !! als ik op de button livebox instellen druk maakt hij verbinding maar ik krijg een leeg scherm wel staat onderin "gereed'' als ik vervolgens een andere pc aansluit op de livebox werkt het wel !!
ik heb alles al 10x opnieuw verwijderdt en geinstaleerd, systeemherstel geprobeerd, via start uitvoeren lukt het ook niet ik heb het idee dat ik een stukje software mis maar wat ik kom er niet uit wie kan mij helpen ?????Frown (xp-pro orgineel, mc affee,dell pc)
Gewijzigd door schuppertje op 07 mei 2007, 14:18
 
schuppertje
ik heb het al geprobeerd met mcaffee helemaal uit, windows firewall uit, macaffee alleen de firewall uit geen resultaat.
even voor de duidelijkheid hij opent wel het scherm maar deze blijft leeg
Gewijzigd door schuppertje op 07 mei 2007, 16:48
 
rrozema
Jack S vertelde in een andere thread over een oplossing voor een soortgelijk probleem:

http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_10184
 
schuppertje
bedankt !!!geweldig SUPER !!!! het werkt had ik deze site maar eerder ontdekt het probleem is inderdaad verdwenen toch weer mcafee die roet in het eten gooide nogmaals bedankt!!
namreh2009
ok
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox bereiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Modem bereiken na extra router? Huawei meer apparaten aansluiten : 10 14 feb 2013
Online helpdesk via e-mail bereiken Frequently Asked Questions : 11 19 dec 2012
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Advertentie