obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
utorrent werk niet op LB
davet
Ik heb utorrent geinstalleerd en kan niets downloaden.
in preferences utorrent:
Random port uitgechakeld
nat-pmp port mapping enabled

ik krijg steeds error unable to map nat-pmp
 
Lizard
Die optie heb ik niet in mijn versie van utorrent (1.6)?
Alleen "Enable UPNP portmapping" heb ik.
Deze heb ik uit staan aangezien de livebox geen upnp ondersteund.

Als je de juiste port forward, moet utorrent gewoon werken.
 
Botterman
Hee hoe forward je een port voor uTorrent met de livebox? Ik heb het probleem dat uTorrent aan blijft geven dat mijn poort niet open staat waardoor m'n downloadsnelheid waardeloos is en ik meestal niet eens fatsoenlijk verbinding kan maken met de peers.
 
davet

Quote

Lizard schreef:
Die optie heb ik niet in mijn versie van utorrent (1.6)?
Alleen "Enable UPNP portmapping" heb ik.
Deze heb ik uit staan aangezien de livebox geen upnp ondersteund.

Als je de juiste port forward, moet utorrent gewoon werken.


Wat is de juiste port?
 
rrozema

Quote

davet schreef:

Quote

Lizard schreef:
Die optie heb ik niet in mijn versie van utorrent (1.6)?
Alleen "Enable UPNP portmapping" heb ik.
Deze heb ik uit staan aangezien de livebox geen upnp ondersteund.

Als je de juiste port forward, moet utorrent gewoon werken.


Wat is de juiste port?


Als het goed is, kun je dat opzoeken in de instellingen van je client. Lizard laat die info niet weg om jou te pesten maar omdat het per client verschillend kan zijn. Je zult even moeten zoeken in bijvoorbeeld de instellingen van je client of op de site van de betreffende client.

Even voor je opgezocht. De pagina's van de livebox config schermen zijn wat veranderd door Orange, maar de info klopt geloof ik nog wel. http://www.portforward.com/english/ro...orrent.htm
Gewijzigd door rrozema op 03 juni 2007, 23:42
 
rrozema

Quote

Botterman schreef:
Hee hoe forward je een port voor uTorrent met de livebox? Ik heb het probleem dat uTorrent aan blijft geven dat mijn poort niet open staat waardoor m'n downloadsnelheid waardeloos is en ik meestal niet eens fatsoenlijk verbinding kan maken met de peers.


Een port forward maak je aan door in je browser http://192.168.1.1 te openen, dan bovenin op de 'tab' "Firewall" te klikken. Daarna op "Toevoegen" klikken en vervolgens de gegevens invullen van welke poort je naar welke machine wilt forwarden. Tenslotte klik je op "Toepassen". Als het zo naar je zin is dan kun je er voor kiezen de huidige instellingen op te slaan in het volgende scherm. Als je dat niet doet, zijn de instellingen weer weg als je de livebox reset.

N.B. Vergeet vooral niet om "Toegang geactiveerd" op "Ja" te zetten.
Gewijzigd door rrozema op 04 juni 2007, 21:33
 
mesa57

Quote

davet schreef:
Wat is de juiste port?

Dat kun je zelf invullen op dit scherm :
mesa57 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'utorrent werk niet op LB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie