obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Overzetting ADSL Family
guus
Ik word over 3 tot 4 weken overgeschakeld naar Orange ADSL Family 4 mbits ik ben daar ook heel erg blij mee maar ik heb er een aantal vragen over:

Krijg ik dan een nieuwe livebox van orange want heb er nu nog een van 2005 van wanadoo?

Zo ja, moet ik dan mijn oude livebox opsturen?

Zo nee, wat moet ik dan voor een aanpassingen doen?

Ook wel gezegd wat ik moet doen? Pfft

Hoop dat jullie het weten.

Groeten,

Guus

P.S. Heb het op het Storing forum gezet maar kon niet vinden waar ik het op een ander forum kon zetten.
Gewijzigd door guus op 10 juni 2007, 17:13
 
rrozema
Waarschijnlijk hoef je helemaal niets te doen. Je huidige livebox doet het ook gewoon voor Orange Family. Het is ook bijna hetzelfde apparaat met een ander logo er op. Jouw Wanadoo livebox heeft waarschijnlijk nog bluetooth, als je een nieuwe zou krijgen, dan zou die geen bluetooth meer hebben.

Als je je livebox terug zou moeten sturen, dan kreeg je van Orange een retour doos opgestuurd waar het adres al op staat voorgedrukt. Daar kun je dan je 'oude' livebox in doen en het hele pakket afleveren bij het postkantoor. Recuutje goed bewaren, da's je bewijs dat je hem hebt opgestuurd

Maar jij hoeft dus voorlopig helemaal niets te doen. Let op je brievenbus; als je toch iets moet doen, krijg je wel een brief.
 
guus
Oke das dan handig bedankt voor de informatie maar, met bluetooth kan ik alleen helemaal niks doen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overzetting ADSL Family', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
Advertentie