obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Kan een subdomein intern niet bereiken en drie anderen wel
sik206
Hallo,

Ik heb thuis een eigen webserver draaien. Ik heb het domein ehrhardt.nu gehost en voor mijn vader (hans.ehrhardt.nu) en zusje (karin.ehrhardt.nu) hun eigen pagina. Deze zijn allemaal intern te benaderen. Voor mijn vader heb ik nog een sub domein wanneer ik deze wil benaderen kom ik telkens in de livebox uit.

Alle pagina's zijn extern gewoon te zien.

In de http.conf van apache heb ik voor elk subdomein een vitrual host. Ik snap niet waarom ik 3 domeinen wel intern kan benaderen en een niet.

Iemand enig idee.

Alvast bedankt,

Wouter
 
Richard
Hoi Wouter.

Dat had ik laatst ook, bleek dat ik een foutje had in de toewijzing van dat virtuele domein.
Hoeft maar een klein typefoutje te zijn dan werkt het niet.
Kijk anders even in je webserver logfile, meestal geeft die ook wel aan wat er fout is.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan een subdomein intern niet bereiken en drie anderen wel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie