obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
SMC Barricade maar op 1 PC draadloos
jannus63
Hallo,
Helaas kon de helpdesk van SMC mij nog niet voldoende helpen met mijn SMC Barricade waarvoor ik wél nieuwe firmware heb ontvangen en geinstalleerd. ORANGE is weer eens onbereikbaar en onwetend!! Ik zoek namens SMC naar antwoord op de volgende antwoorden. (1)Als ik in mijn router.modem kijk bij ATM protocol kan ik kiezen uit: 1483 bridging DHCP, bridging, 1483 bridging FIX IP, PPPoA, 1483 routing. Welke moet ik activeren. Orange geeft op: EtheoA (Ethernet over ATM.

(2)Bij Encapsulation geefy Orange op: RFC 1483 Bridget IP LLC. Mijn SMC geeft alleen aan LLC of VCMUX.
(3)Betreft het een dynamisch of statisch IP adres?
(4)Wat een ellende!! Mijn oude ADSL Lite was plug & play.
(5)Woont er soms iemand in de buurt van regio Den Bosch voor fysieke hulp, ik ben al 4 maanden aan het stoeien met Orange etc.
Tel. 073-5515304 of 06-49134406.
Bedankt alvast
Jan
 
mesa57
Als het Orange family adsl+2 betreft (heb je er niet bijgezet) dan :

1 - 1483 Bridging DHPC
2 - LLC
3 - Dynamisch
4 - Kan ik ook niks aan doen, de livebox is wel plug-and-play
5 - zowat 100 km, dus is wat ver

Ik mis nog de vpi/vci (8/35), hoef je die niet in te stellen ?
Gewijzigd door mesa57 op 02 juli 2007, 19:28
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMC Barricade maar op 1 PC draadloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 8 04 jul 2019
Advertentie