Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
pcmia kaart past niet in livebox
|
|
snoopy123 |
Geplaatst op 25 July 2007, 21:37
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 27 Feb 2007 |
hallo ik heb onlangs een nieuwe livebox gekregen vanwege slecht internet verbidning alles werkt nu prima alleen krijg ik de PCMIA kaart niet in de livebox hebben anderen er misschien ook problemen mee??? is er een trucje of zo?? groet irene |
|
|
marcelnl1 |
Geplaatst op 25 July 2007, 21:52
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 25 Jul 2007 |
ik had er iig geen problemen mee.. heeft NOrange misschien een verkeerde pcmcia kaart geleverd? |
|
|
snoopy123 |
Geplaatst op 25 July 2007, 22:21
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 27 Feb 2007 |
ik heb een oude livebox en daar past hij wel in misschien onder orange dat de pcmia -kaart ook veranderd is i kga ze wel ff bellen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pcmia kaart past niet in livebox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie