obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Vista connectie probleem
silverjax
Goedemorgen iedereen!

Ik heb gisteren Windows Vista weer geinstalleerd, maar telkens in het begin als ie net in Vista komt zoekt die internet connectie maar 20sec later stopt die ermee (screenshots)

Begin:
11kf7

~20 seconden later
12ij0

Dus wat ik kan doen om weer verbinding te krijgen is mijn Orange-modem die stroom te repluggen, dan zoekt mijn computer automatisch en verbind die ook automatisch! Als ik mijn computer reboot/opstart dan moet ik wéér de stroom repluggen om internet te krijgen...

Weet iemand raad? Want ik wordt er langzaam aan strontziek van Vista!

Alvast bedankt!

ps. Weet niet of dit door Orange komt, maar toen ik nog Windows XP had, had ik gewoon verbinding zonder flikflooi met de modem
 
silverjax
Zet maar een slotje op!

Fixed: http://portforward.com/networking/static-vista.htm Wink
Gewijzigd door silverjax op 30 juli 2007, 01:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vista connectie probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie