obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Wat is het leven toch mooi zonder livebox!! :D
zuiderling
Mijn livebox bleef altijd al hangen om de paar dagen. Na aanschaf van de SPA 3102 was het helemaal een ramp met die livebox. Alles was enorm instabiel. Dus mijn oude speedtouch 510 maar weer van zolder gehaald. Alles draait nu al dagen als een zonnetje. Grin

Net met de helpdesk gebeld. Het probleem voorgelegd. Zoals je begrijpt valt dit dus buiten de standaard antwoorden die de medewerkers kunnen geven. Hij bood mij direct aan om de livebox terug te sturen. Dit heb ik dus direct geaccepteerd! Smile

Ik zal dit forum zeker blijven volgen, maar alles op gebied van livebox problemen kan ik mooi negeren. Heb weer uren extra vrije tijd in de week :p Grin
 
Puma
Terug sturen heeft geen zin, want je krijgt een Livebox terug :p

De livebox bevat bugs en loopt daarom vast. Heb het ook gehad met mijn SPA en Siemens voip toestel.

Koop een alternatief ADSL2+ modem. Ik raad de speedtouch 546 aan. Stabiel, betrouwbaar en kun je tweaken om zo hogere snelheden te halen.

Kijk eens op marktplaats, zijn zat te vinden of koop een nieuwe. Zo duur is het niet en bespaard je een hoop gezeik en stress.
Gewijzigd door Puma op 30 juli 2007, 12:55
 
rrozema
Als je je livebox terugstuurt (in overleg met Orange), dan hoef je de +- 1 euro huur die je daar voor betaalt per maand niet meer te betalen. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen...
 
zuiderling
@ Puma

Als het goed is krijg ik geen livebox terug. Dit heb ik overlegd met de helpdesk. Daarnaast heb ik een 4 MB verbinding. Voorlopig is de 510 voldoende voor mij. Als ik volgend jaar mei over kan naar 20Mb zal ik eens gaan kijken naar een nieuw modem.

@rrozema,

Toch weer 1 euro. Je bent nederlander of niet Wink

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is het leven toch mooi zonder livebox!! :D', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen : 4 02 okt 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
geluid van M7 afspelen zonder TV aan te zetten Frequently Asked Questions : 8 17 sep 2015
3 weken zonder tv Klacht over Online : 15 09 jun 2015
Advertentie