obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Linksys, Belkin of Netgear
themeester
Hallo Allemaal,

Ik heb een netgear N1 Wireless Router gekocht en wil nu een USB Netwerkadapter erbij kopen. ik zat namelijk te twijfelen tussen drie netwerkadapters en gezien ik weinig ervaring mee heb, zou ik graag van iemand een advies willen weten welke netwerk adapter ik het beste kan kopen. het gaat om de volgende drie USB netwerkadapters:

* Linksys Wireless-N USB Network Adapter WUSB300N . kost 85 euro
* Belkin N1 Wireless USB Adapter F5D8051. kost 80 euro
* Netgear RangeMax draadloze USB-adapter WN121T . kost 65 euro


Kan iemand graag helpen want gezien de prijs kan ik het beste voor de netgear kiezen maar ik weet niet of ik dan beter 20 euro bijbetaal en dan neem ik de linksys of de Belkin.

ik hoor het van jullie.
 
OrangeExpert
Hoi,

Ik zou voor de linksys gaan. Altijd erg goede ervaring mee gehad. Tips mocht je linksys nemen. Installeer dan alleen de drivers en niet de bij behorende software. Dit doe je door als je computer vraagt naar welk lokatie hij moet zoeken. Alleen de map met drivers te selecteren.

Succes. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys, Belkin of Netgear', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
netgear Eigen modem configuratie en problemen : 3 21 jun 2014
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen : 3 14 jun 2014
Advertentie