obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
netgear
erwin49
hallo ,
Ik heb een netgear modem/n router DGND3700 wifi n600 gekocht en wilde die aansluiten op mijn adsl van online ,
Een hele tijd bezig geweest maar kreeg geen verbinding , een paar keer naar online gebeld en de laatste zei dat dat niet ging zomaar een andere modem eraan hangen ,
Iemand een idee of ik deze toch kan gaan gebruiken ?
Huawei van online zelf is een slechte modem ,


bedankt . erwin
 
Lutz
Wat voor verbinding gebruik je dan? Online biedt ADSL2+ en VDSL2 aan. Dat moet je kunnen achterhalen via het Huawei modem WAN tab.

Wat voor diensten neem je van Online af? Alleen internet is vrij makkelijk te vervangen, Internet + bellen lukt meestal ook aardig. Geen idee of televisie ook zal werken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
erwin49
Bedankt voor de reaktie ,
Ik heb hem terug gebracht naar de winkel en een draadloze router gekocht , aangesloten en binnen 10 min was alles online ,

gr, erwin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netgear', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Netgear DGN2200 N300 Wireless ADSL2+ Eigen modem configuratie en problemen : 2 10 aug 2013
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet Eigen modem meer apparaten aansluiten : 2 19 jul 2012
Netgear dgnd3300v2 probleem Eigen modem configuratie en problemen : 1 17 jun 2011
Advertentie