obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Netgear dgnd3300v2 probleem
Kismodrx04
Ik heb mijn Netgeard dgnd3300 v2 ingesteld, kon helaas 1483 bridged of ethoa nergens vnden in het menu, maaar het werkt.

Probleem is het volgende, ik maak gebruik van voip via suprieur. Met mijn netgear valt regelmatig de verbinding uit wanneer er gebeld wordt, met de meegeleverde thomson niet. Netgear kan niet helpen. Ik zie geen oplossing, heb de netgear maar verwijderd en terug naar die in mijn ogen lelijke thomson (smaken verschillen). iemand ervaring met mijn probleem?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear dgnd3300v2 probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
Advertentie