Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding zeer instabiel, geen e-mail mogelijk
|
|
MR |
Geplaatst op 01 October 2007, 21:36
|
Activiteit Berichten: 31 Lid sinds: 01 Oct 2007 |
Geachte lezers sinds vanmiddag een zeer trage en onstabiele Orange ADSL-lite verbinding. Bij speedtest gemeten snelheid varieert tussen de 110kBs en de 'normale' 310 kBs. Af en toe valt de verbinding helemaal uit, herstelt zich echter na een paar seconden vanzelf weer. Ook e-mail geeft problemen. Kleine bestanden worden zonder probleem verzonden, grotere bestanden geven een errormelding (time-out smtpserver, neem contact op met ISP). Aan de instellingen hier is niets veranderd (Win Vista Buss.ed., Outlook 2007, Linksys Wag54 modem). Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of zijn er meer Orange-gebruikers met hetzelfde probleem? groet MR Gewijzigd door MR op 01 October 2007, 21:41 |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 01 October 2007, 22:15
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Is het je wireless verbinding of je adsl verbinding die instabiel is? Ik vermoed dat het je wireless is en dat het helemaal niets met je orange verbinding te maken heeft. Probeer eens je pc met een kabel aan te sluiten op de livebox om te kijken of dan nog steeds een instabiele verbinding hebt? |
|
|
MR |
Geplaatst op 01 October 2007, 22:21
|
Ik ben met netwerkkabel verbonden met een Linksys WAG 54. Net bij Speedtest een download snelheid van 97kBs, direct daarna 168 kBs, daarna 310 kBs..., nog steeds geen upload test mogelijk, duurt te lang |
|
|
MR |
Geplaatst op 02 October 2007, 13:20
|
De zaak lijkt zich weer te hebben gestabiliseerd, kan bij Speedtest ook weer een upload-test doen. Toch nog even een bijzonder vreemde test van gisteren: Ik heb volgens mij (heel even maar, voordat de verbinding helemaal wegviel tot vanochtend) één van de de snelste verbindingen, zo niet de allersnelste, van Nederland gehad...
MR voegde bij, bestand:
Gewijzigd door MR op 02 October 2007, 13:24 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding zeer instabiel, geen e-mail mogelijk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Advertentie