Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Geen email meer
|
|
Dika |
Geplaatst op 23 October 2007, 11:04
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 23 Oct 2007 |
Hallo, Ik heb een vraagje over orange email. Sinds afgelopen nacht kan ik op geen enkele pc meer email ontvangen ook als ik naar webmail ga krijkg ik een foutmelding. Enig idee of er iets aan de hand is hiermee want ik kan wel de helpdesk bellen maar daar verbreken ze de verbinding omdat het druk is (hoe raar als je dat doet blijft men misschien bellen...). Anyhoe elke hulp is mooi meegenomen. Alvast bedankt voor een reactie. Dika |
|
|
h_henkie |
Geplaatst op 23 October 2007, 12:14
|
Activiteit » delft Berichten: 48 Lid sinds: 14 Apr 2007 |
Via de webmail kom ik gewoon bij de mail. pop3 gebruik ik niet. |
|
|
Dika |
Geplaatst op 23 October 2007, 12:21
|
Beiden doen het niet, dus ook geen pop3. Toch bedankt voor je opmerking! |
|
|
hevi |
Geplaatst op 23 October 2007, 12:46
|
Activiteit » Waalre Berichten: 69 Lid sinds: 29 Apr 2006 |
Wat is precies de foutmelding die je krijgt? Kun je nog wel Internetten? |
|
|
Dika |
Geplaatst op 23 October 2007, 12:55
|
Ik heb inmiddels contact met orange gehad en er blijkt een betalingsachterstand te zijn. Dit hadden ze al gemaild naar een emailadres wat wij helemaal niet kennen (zeer vreemd). De betaling is uiteraard wel geschied en de blokkade wordt opgeheven binnen 6 uur. Op zich blijft het merkwaardig dat je geen email kan verzenden/ontvangen, ook niet kan bellen met de vaste lijn maar wel gewoon op internet kan. Nou ja eind goed al goed zal ik maar zeggen. En allemaal bedankt voor jullie hulp/suggesties!!! Groet, Dika |
|
|
h_henkie |
Geplaatst op 23 October 2007, 14:28
|
Activiteit » delft Berichten: 48 Lid sinds: 14 Apr 2007 |
Toch knap hoor dat binnen 6 uur een blokkade kunnen opheffen. Dit lijkt mij een handeling van een paar minuten. Maar fijn dat het opgelost is. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen email meer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 1 | 23 Sep 2019 |
Advertentie