obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
error: ethernetkabel niet aangesloten
borrie
Hoi,

Ik heb de livebox en heb een groot probleem!
In mijn laptop is de LAN kabel aangesloten, maar de pc zegt: een van de netwerkkabels is niet aangesloten (met dat icoontje naast het klokje). Bij lan verbindingen staat: niet aangesloten...

Ik probeer nu de cd te instaleren, klik op 'nieuwe pc toevoegen' ik selecteer de goede ethernetkaart en hij probeert connectie te maken.. dit mislukt.

Probeer ik deze stappen met een andere kabel (die het bij iemand anders zijn laptop wel doet) krijg ik weer dezelfde error. Bij lan verbindingen staat: weer niet aangesloten...

De ethernetkaart werkt wel goed, want als ik hem inplug in een ander netwerk krijg ik wel gelijk internet.

Waar kan hier de fout liggen?

Ik hoor graag jullie reacties!
 
OrangeExpert
Misschien wel in de livebox. Al de andere poort geprobeerd? Anders bellen om nieuwe livebox te krijgen. Succes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'error: ethernetkabel niet aangesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie