obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ook opleveringsproblemen
Peter_L
Hallo allemaal

Per 31-10 zou ik Orange ADSL extra + telefonie opgeleverd krijgen (bevestigd via diverse brieven en e-mail)De livebox werd geleverd. Per 31-10 mijn KPN internet + bellen opgezegd en op laatst genoemde datum begon ik vol goede moed met installleren van de Livebox. De installatie stelde niet zo veel voor en na alle kabbels verbonden te hebben dacht ik lekker te kunnen gaan genieten van mijn Orange ADSL extra + telefonie abonnement, maar helaas...

Het linesync lampje (die met het @-teken) bleef - ook na tientallen malen herstarten van de livebox- continu knipperen. Vervolgens alle bekabeling vervangen maar dat leverde geen resultaat op. Ik gebruik geen alarmcentrale, splitter en de Livebox staat 50 cm van het ISRA punt in de woonkamer.

Na de handleiding en website van Orange doorgelezen hebben bleek het doorlopend knipperen van het linesync lampje te bekenen dat er iets mis is met het ADSL signaal wat de woning binnenkomt. Helpdesk inmiddels hierover diverse malen gebeld, gemaild en gefaxt en deze hebben toegegeven dat er aan de kant van Orange inderdaad iets mis is. De technische dienst is er mee bezig maar voorlopig zit ik al 6 dagen zonder internet en telefoon.

Echt balen....

Als het vandaag nog niet werkt dan zal ik maar eens een aangetekende klacht sturen maar dat zal wel niks uit halen,

Iemand die weet hoelang dit kan duren en wat zijn de stappen om orange te manen een werkende verbinding op te leveren ?


Peter
 
Peter_L
Hoi

Ik kan via mijn PC wel de livebox benaderen via het standaard IP nummer. Ook kan ik hem pingen met het standaard IP nummer. Maar wanneer ik kijk bij de livebox instellingen bij status internet verbinding staat daar IP nummer onbekend, internet inactief. Ik heb van Orange kennelijk dus nog geen IP nummer naar buiten gekregen.

Peter

Update:
Het werkt nog steeds niet!! Angry
Orange helpdesk: Ja meneer uw probleem is in onderzoek bij de technische dienst, tot die tijd keunnen we niks voor u betekenen.... En ondertussen zit ik zonder telefoon en internet??? Ja meneer heel spijtig maar we kunnen niks voor u doen zolang de technische dienst geen antwoord geeft.... BELACHELIJK!!!
Vandaag maar een klacht per fax en aangetekende brief gestuurd met de melding dat het probleem binnen 1 week opgelost moet zijn. Zo niet dan volgt ingebreke stelling en stel ik ze aansprakelijk voor eventuele financiƫle schade omdat ze zich niet aan de overeenkomst houden. Ik zal dan ook overwegen om de overeenkomst te laten ontbinden.
Afwachten maar.... zucht....
Gewijzigd door Peter_L op 06 november 2007, 15:38
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook opleveringsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opleveringsproblemen Opleveringsproblemen : 9 06 aug 2008
Opleveringsproblemen=opzeggen!! Opleveringsproblemen : 2 18 mrt 2008
Opgelost - Opleveringsproblemen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 16 nov 2007
Advertentie