obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Opgelost - Opleveringsproblemen
Peter_L
Begindatum: 31-10-2007 (dat is de opleveringsdatum)
Omschrijving: het line-sync lampje (het @teken) knippert op de livebox sinds de opleverdatum. Eerst snel, toen langzaam en nu sinds een week weer snel. Dat duidt op signaal problemen
Antwoord HD: Ik heb hierover tientallen malen, gebeld, gemaild, gefaxt, webforumulieren ingevuld, klacht ingediend, in gebreke stelling gestuurd en de antwoorden van de helpdesk zijn steeds"wij kunnen niets voor u doen. Het is een technisch probleem, de technische dienst is er mee bezig"
Opgelost: ja

De oplossing:
Ik heb op eigen initiatief en kosten en monteur naar het isra punt laten kijken. Het bleek dat KPN tijdens de omzetting van KPN --> Orange de aders in de centrale had omgedraaid waardoor er geen signaal meer binnenkwam op de adres zoals op het ISRA punt de kabels zaten. (rood-blauw). De monteur heeft alles omgedraaid in het ISRA punt. Nu werkt het. Jammer dat Orange niet een monteur heeft gestuurd want je kunt van mensen niet verwachten dat ze aan het ISRA punt gaan zitten rommelen. In de bevestigingsbrief van Orange stond overigens vermeld dat er iemand van KPN langs zou komen (gratis). Nooit gebeurd nu kost het me 89,- En ook erg jammer dat Orange aangeeft een technisch probleem te hebben maar nooit iemand naar het probleem heeft laten kijken,
Gewijzigd door Peter_L op 15 november 2007, 21:32
 
Richard

Quote

bevestigingsbrief van Orange stond overigens vermeld dat er iemand van KPN langs zou komen (gratis). Nooit gebeurd nu kost het me 89,-

Mooi dat je het opgelost hebt, alhoewel hier op het forum ook al eens de tip geweest om de aders om te draaien, dus blauw/rood i.p.v. rood/blauw of te proberen het bruin/gele (of welke kleuren zijn die andere) te proberen.

Doch als je bovenstaand in je bevestigingsbrief hebt staan, heb je schriftelijk bewijs dat je er recht op hebt.
Ik zou netjes een klachtenbrief naar Orange sturen, een copie van de rekening van de monteur bijvoegen en wegens niet nagekomen afspraken van de kant van orange, de monteurskosten terugvragen.

Niet geschoten is altijd mis.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelost - Opleveringsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Opgelost: Fritzbox 7360 telefonie instellen Eigen modem configuratie en problemen : 3 14 feb 2013
[OPGELOST] [probleem] i.s.m. Sitecom Range Extender 300n Speedtouch 706 configuratie en problemen : 1 05 feb 2010
Advertentie