obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
2e PC/laptop aansluiten op livebox
joska
Hallo

mss is dit probleem al ergens aangekaart, maar doe toch een poging.

Ben in juli geaboneerd op Orange ADSL Family.
Afgelopen week heb ik een laptop aangeschaft en wil dit ook aansluiten op de livebox.

Vooraf heb ik de Helpdesk gebeld en gevraagd hoe ik de laptop probleemloos van internet kan voorzien.

De medewerker antwoordde mij het volgende;

op de livebox kan je een 2e pc/laptop aansluiten en de installatie cdrom is niet nodig.
Geen extra handelingen, zoals telnrs invoeren, POp/SMTP enz...enz.. invoeren.
Allemaal niet nodig. Enfin, je raadt het al..geen internet.
() heb de rode en de gele poorten vd livebox aangesloten; beide geen oplossing.

Wie biedt mij de oplossing? Neen geen Orangehelpdesk bellen, ik vertrouw ze niet meerFrown

bvd dank
 
mecheltje
Moet gewoon werken, kabel erin klaar.

Staat de netwerkkaart wel ingeschakeld van de de laptop??
Klik een op start/instellingen/netwerkverbindingen dan kan je dit controlreren.
 
joska
Klik op start/instellingen/netwerkverbindingen en dan zie ik geen netwerkkaart.

Ben een oen op dit gebied;Angry hoe zie je dat de netwerkkaart is ingeschakeldShockShock
Nogmaals het betreft fysieke verbinding.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e PC/laptop aansluiten op livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk : 1 24 mei 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
Advertentie