obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
storing telefoon/internet via de LB
kaloo
sinds een week vliegt het telefoon lampje op de LB steeds uit en vervolgens werkt mn internet ook niet meer: harde reset en dichter bij het apparata zetten was de boodschap van de helpdesk: nee dus! heeft iemand een suggestie om dit prob te tackelen? heel graag uw raad/advies en bij voorbaat dank voor de moeite!
 
rrozema
Gebeurt dit ook als je pc uit staat? Mogelijk heb je een week geleden een peer-to-peer programma geinstalleerd op je pc?
 
kaloo
thx rzz voor de snelle reactie: ik heb dat emule al jaren op de pc staan, dus niet onlangs pas geinstalleerd! zou dat het zijn dan? nu heb ik internet via de draad, maar ik betaal voor draadloos en niet te vergeten: mij telefoonkosten zijn nu voor belbudgetbasis omdat die LB niet goed werkt; U denkt dat het prob verholpen is als ik emule eruit gooi?
 
rrozema
p2p programma's zijn vaak de oorzaak van het vastlopen van de livebox. Of dit ook in uw geval de oorzaak is, kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar het is in ieder geval de moeite van het testen waard, toch?

Vooral de pc even een dag/paar dagen uit laten is een goede test. Door de pc uit te zetten sluit je uit dat de pc of de programma's die daar op staan de oorzaak zijn van het uitvallen van de livebox/de telefonie.
 
kaloo
ik gaat dat in ieder geval proberen geachte hrr RZZ; thx voor uw snelle en adequate reactie: top!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing telefoon/internet via de LB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie