obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Orange ADSL extra + telefonie totaal? NIET DOEN !!!
Peter_L
Hoi,

Op 31 okt. zou ik Orange ADSL extra + telefonie totaal opgeleverd krijgen (zie mijn eerder bericht hierover). Het werkt tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Orange heeft diverse malen toegegeven dat er iets (goed) mis is aan hun kant maar dat is het enige. Met een oplossing komen ze niet. Ik heb al tientallen malen (mobiel!!) gebeld, gefaxt, gemaild en web formulieren ingevuld. Niets helpt. Het enige wat ze zeggen is dat ze niets voor je kunnen betekenen omdat het een technisch probleem is.

Ook op een klachten (per fax, mail en aangetekende brief) wordt niet gereageerd. Op 9 nov is daarom maar een in gebreke stelling (ook per fax, mail en aangetekend schrijven) de deur uit gegaan maar ook daar wordt (tot op heden) niet op gereageerd. Ik heb ze tot 23 november de tijd gegeven alsnog een werkend orange ADSL extra + telefonie totaal bij mij op te leveren. Werkt het dan nog niet dan zal ik de overeenkomst (laten) ontbinden omdat Orange haar verplichtingen niet nakomt. Inmiddels heb ik de zaak uit handen gegeven aan de rechtsbijstand want met Orange kom ik er niet meer uit. Het zit helemaal vast

tsjonge tsjonge wat een zooi. Inmiddels is ook via de site consuwijzer een klacht naar de opta

Dus Orange ADSL extra + telefonie? NIET DOEN!!
 
orange07
Ach ja het is overal wel watAngry

Ik was in 2 weken aangesloten....Werkt nog steedst goed.

 
Peter_L
Dank je Renso, ziet er interessant uit maar ik "durf" niet meer aan iets nieuws te beginnen. Mocht het mislopen met Orange dan ga ik of naar kabelinternet/telefonie van casema want dat is hier sinds kort beschikbaar of anders naar XS4all+kpn

Vandaag komt een monteur van Schuuring het ISRA punt/bekabeling nakijkken en checken of er wel ADSL signaal de woning binnenkomt. Dit zou - zoals in de bevestgingsbrief van Orange stond- eerst door KPN gebueren, het zogenaamde labelen en testen, maar dat is nooit gebuerd. Kost me wel weer 89 euro maar omdat het erop gaat lijken dat ik een (juridisch) conflict ga krijgen met Orange wil ik zeker weten dat aan mijn kant alles goed zit. Die 89,- zal ik op orange verhalen als ik de juridische procdure ga starten.

Ik houd jullie op de hoogte

Peter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange ADSL extra + telefonie totaal? NIET DOEN !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie