obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Livebox Wifi + Netgear Wireless router Wgr614v3
kraakie
Beste leden,

Ik heb een paar kleine vragen betreffende het wifi gebeuren

Ik heb momenteel een Netgear wgr614v3 hangen aan mijn livebox

Via de lan methode .

Ik heb continue dat mijn snelheid in mekaar donderd blijft hangen op 187 kb/s ipv 1,3 mb/s die ik de eerste paar minuten haal.

Nu vermoed ik dat het signaal zodanig flut is dat die onstabiel is

Mijn vraag ik ik heb de wireless set besteld van orange

Kan ik de livebox laten connecten met mijn netgear die ik dan als een soort tussenstation gebruikt ?

Of moet ik een utp kabel trekken vanaf de live box naar mijn netgear en die ergens in het midden van mij huisplaatsen wat eigenlijk niet opschiet want ik wil geen kabels

Greetz

Rico
 
rrozema
utp kabel is je enige optie en zeg die wireless set van Orange maar af, want die kun je niet samen met je netgear gebruiken.
 
kraakie
Muah de netgear ben ik niet tevreden over dus ik wil die wireless set van orange proberen
 
rrozema
Je verspilt je geld... Koop gewoon een goed access point. Ik heb al n-technologie gezien voor onder de 100 euro (media markt). Ik geloof wel dat het ook netgear was ( Smile ). Die set van Orange is echt waardeloos. Het is maar een vrij kleine investering en je kunt dezelfde hardware blijven gebruiken, ook als je over een tijdje naar een andere provider, met een ander modem, zou gaan.
 
kraakie
Keb hem geannuleerd Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox Wifi + Netgear Wireless router Wgr614v3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Advertentie