obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Kan juiste netwerk niet selecteren
rundfunk
Telkens als ik via mijn laptop (XP) online wil, kiest de netwerkverbinding via de wifi usb-adapter een verkeerde (open) en o zo trage en instabiele verbinding. Ik kan dit niet handmatig wijzigen, want als ik een draadloos netwerk wil selecteren krijg ik de melding ‘Deze draadloze verbinding kan niet worden geconfigureerd. Als u een ander programma hebt ingeschakeld om deze draadloze verbinding te configureren, dient u die software te gebruiken. ...’. Het programma Orange USB wifi manager dat met de installatie komt, werkt niet (start niet op). Opnieuw installeren van de hele mikmak met opnieuw invullen WEP etc. biedt geen soelaas. Wie weet wel de oplossing?
O ja, de livebox is wel in de lucht (te vinden via netstumbler, zit op kanaal 10 (verkeerde verbinding (‘linksys’) zit op 11*) en met andere pc gaat het wel goed).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan juiste netwerk niet selecteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie