obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
aanvraag vastgelopen ??
vosjuh
Ik heb ADSL EXTRA van Orange aangevraagd met een verwachte opleverdatum van 28 november. U raad het al het is 28 november en er is nog niets geleverd, normaal niet z'n probleem een dag later kan het altijd nog komen. Ware het niet dat de ADSL status checker van Orange mij verteld dat sinds 7 november er geen volgende stap in het proces is genomen.

"Wij hebben het technische proces voor de levering van uw aansluiting in gang gezet" dat is wat er staat. Nu heb ik 2 dagen geleden al contact gehad met Orange omdat ik het vreemd vond dat die status sinds 7 november ongewijzigd is. 2 dagen geleden vertelden ze mij niets te kunnen zien en de verwachte leverdatum af te wachten.

28 november halverwege de dag nog niets ontvangen dus ik bel met Orange. Meneer ik zie dat u 2 dagen geleden ook heeft gebeld en dat mijn collega u toen ook al heeft medegedeeld dat uw aanvraag in het systeem is vastgelopen. Angry IK WEET VAN NIETS, ik hoor het nu van u......

Komt er dus op neer dat alles is doorgegeven aan de technische dienst en dat de verwachte leverdatum met 2 weken opgeschort wordt.

Tsja en daar zit je dan, "don't shoot the messenger" de medewerker aan de telefoon kan er ook niets aan doen, maar ik vraag me wel af waarom 'ik' er bij wijze van spreken achter moet komen en Orange zijn aanvragen-status niet zelf in de gaten houdt.

Dus ja dan komt toch de vraag naar boven: Is het een smoes en kunnen ze de aanvragen niet aan ?? of is er echt iets aan de hand waardoor Orange er ook 'weinig' aan kan doen. Ik heb meermalen gebeld over de status maar pas op de 28e november wordt er wat ondernomen.

Kleine tegemoetkoming wellicht ?? Orange zal dit vast ook wel lezen....

Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanvraag vastgelopen ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Contactformulier bevestiging van uw aanvraag Helpdesk : 7 16 mei 2016
geen internet na aanvraag nieuw pakket zomeractie online Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 06 sep 2013
Modem vastgelopen? Huawei configuratie en problemen : 2 24 sep 2011
Aanvraag vastgelopen Opleveringsproblemen : 2 08 jan 2008
Advertentie