obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Te late oplevering, nu dus zonder telefoon en internet
faab84
Na een maand zonder telefoon en internet gezeten te hebben doot BBned heb ik gekozen om over te stappen naar orange adsl. Dat zou 28-11-07 opgeleverd worden, afgelopen woensdag dus. Nu begonnen de problemen dinsdag, want mijn toen stopte mijn telefoon, en internetverbinding er mee. Ik dacht dat het maar even zou zijn ivm het omzetten, maar helaas is het tegendeel waar.
Nu is tot en met dit moment de situatie hetzelfde.

Ik heb echter geen zin om heel lang te wachten, en zonder telefoon en internet te zitten, dat kan gewoon niet, zeker niet omdat we dat al een maand gehad hebben. Wat zijn mijn rechten en plichten in zo'n situatie, en welke acties kan ik ondernemen.

Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice (wat vervelend is zonder eiegen telefoon!!) en daar spreken ze van een storing van onbekende duur. Kan ik orange nog op andere manieren bereiken, op de hoogte stellen van de situatie?

alvast bedankt voor de hulp.

fabian alink
 
rrozema
per brief klagen is vaak de beste methode. e-mails lijken soms verdwaald te raken in de systemen bij Orange. Aan brieven blijkt meer zorg besteed te worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te late oplevering, nu dus zonder telefoon en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie