obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
internet pagina's laden heel langzaam of niet
moeskoetie
mijn internet pagina's laden heel langzaam of helemaal niet.
de ene keer gaan ze wel goed, en de andere keer is er geen beginnen aan.
dan duurt het een kwartier voor een pagina geladen is.
terwijl internet het wel doet.
 
rrozema
controleer met nslookup of het je name-resolving is (= dns) en met ping of het je verbindingssnelheid is. Controleer met tracert of er ergens in je verbinding een bottle-neck zit. Controleer in je livebox configuratiescherm, via de adsl statistieken, of er ook onwijs veel crc-fouten optreden om te kijken of je adsl connectie niet het probleem is.

Draai spybot search & destroy om te controleren of er ook malware op je computer terecht is gekomen. Draai ook een virusscanner. Let ook op de cpu-usage in taak beheer (en/of perfmon).

En tenslotte, controleer je bedrading op fouten, knikken, slecht ingestoken connectors etc.
 
moeskoetie
mijn adsl snelheid is geen probleem.
zo gauw ik utorrent gebruik, en tegelijk een internet pagina wil openen gaat het mis.
als ik dan utorrent stop, kan ik ook nog niet een pagina openen. als ik dan de pc opnieuw opstart, en direct internet pagina's open dan gaat alles goed en snel.
het lijkt dus een probleem met utorrent en ...... te zijn
 
xellebration

Quote

moeskoetie schreef:
mijn adsl snelheid is geen probleem.
zo gauw ik utorrent gebruik, en tegelijk een internet pagina wil openen gaat het mis.
als ik dan utorrent stop, kan ik ook nog niet een pagina openen. als ik dan de pc opnieuw opstart, en direct internet pagina's open dan gaat alles goed en snel.
het lijkt dus een probleem met utorrent en ...... te zijn


ik zou je adviseren om bij instellingen te kijken naar je maximale download en nog belangrijker JE UPLOAD limiet hebt staan

ik gebruik ook utorrent en no problems at all
gewoon even je down en upstream ff lager zetten
als je adsl extra hebt gebruik dan deze instelling

global maximal number of connections: tussen de 300 en 800
maximal number connected peers per torrent: NIET hoger dan 250
zorg dat je niet meer dan 4 upload slots hebt

DOWNLOAD & UPLOAD LIMIET
klik rechtermuisknop ( onderin de balk waar je downloads lopen) op de U en zet hem op 100kb/s
nog steeds problemen zet m op 80 of anders 50

evt klik je op de D onderin de balk en zet je je download speed net zo laag tot alles werkt
belangrijk is je upload...want je download websites en upload ze naar je pc Wink
veel mensen vergeten dat

of kijk hier ff voor meer uitleg

http://www.utorrent.com/setup_guide.php
ERROR 404:
This page cannot be found

the page you are looking for might have been removed,had his name changed,or is temporarily unavailable
 
moeskoetie
dit help allemaal niet
utorrent blokt om de een of andere reden het verdere internet, ook als ik utorrent afsluit, hetzelfde als ik bitcomet gebruik.
dus niet een utorrent specefiek probleem, eerder een p2p probleem,
dit is iets van de laaste week.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet pagina's laden heel langzaam of niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Advertentie