Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
toevoegen printer via draad naar lan
pieterbever
Ik wil graag via de laptop( vista) die draadloos via de box een printer toe voegen die op mijn computer zit.De computer is een lan via de box. De computer draait op xp waar de printer aan zit. Van computer naar computer via lan lukt mij wel. Het lukt mij niet Angry
Kan het wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Als het kan, graag info

pieter

pieterbever
Je heb de vraag goed begrepen.
Ik ga het proberen.
bedankt Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'toevoegen printer via draad naar lan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 Aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 Aug 2017
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 Feb 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 Dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 Dec 2016