obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Lijn ineens dood? Na restart livebox is alles weer ok.
OrangeExpert
Sinds een paar dagen heb ik vaak last, dat als ik aan het internetten ben alles dood slaat. Alle lampjes branden zoals ze doen als de verbinding er wel is. Maar internetten en bellen kan ik vergeten. Livebox even uit en aan en het is verholpen, maar dit lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

Meerdere mensen last van dit euvel?
 
rrozema
probeer eens of je nog antwoord krijgt als je "ping 192.168.1.1" uitvoert wanneer hij weer vast zit?
 
rrozema
@Schulenburg: 98% zeker dat je een of meerdere file sharing programma's hebt draaien op je pc. Beperk het aantal gelijktijdige verbindingen en je probleem is vrijwel zeker over.
 
OrangeExpert
Had niks aanstaan!!! Maar probleem is niet meer voorgekomen gelukkig. Wat wel raar is is dat ik nu bij de speedtest 3 mbit meer snelheid heb? Zou het iets te maken kunnen hebben met de welbesproken snelheidsverhoging?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lijn ineens dood? Na restart livebox is alles weer ok.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
€30 cashback op Internet & TV en Alles-in-1 Algemeen : 1 30 okt 2019
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing : 3 24 nov 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Voor alles het beste Algemeen : 3 19 dec 2015
Advertentie