obey-robots.txt
25 Maart 2017, 12:32
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [140 stemmen]
61% [140 stemmen]

Stemmen: 229
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer

geeninternet10
's ochtends vond de migratie naar KPN plaats en had ik werkend internet, maar niet voor lang ('s avonds geen DSL signaal meer).
Het vreemde hierbij is dat het internet 's ochtends én 's middags op het KPN netwerk werkte (nieuw KPN ip adres gekregen). Pas een halve dag NA de migratie stopt het internet ineens.

Diverse modems getest. allen geven aan dat er geen DSL signaal is.
Er is niets veranderd aan de configuratie noch aan de instellingen. Hooguit modem uit en aan gezet.
Hiermee is uitgesloten dat het probleem bij mij thuis zit.

-Iemand anders hetzelfde meegemaakt?
-Wie weet wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen?

(Online werkt niet mee om snel en effectief de oorzaak te zoeken en op te lossen. Ze willen niemand naar de verbinding in bijv. de wijkcentrale/verdeelkast laten kijken, terwijl mijn vermoeden is dat daar het probleem zit aangezien ik geen DSL signaal binnenkrijg. Hooguit willen ze een monteur naar mijn huis sturen (en die kan op z'n vroegst pas volgende week! Dus een hele week zonder internet!), maar die komt vermoedelijk voor niets omdat het probleem niet bij mij thuis ligt. Heb dit aan Online aangegeven, maar ze weigeren iets anders te willen doen.)

Tiger
Ik weet niet welke motieven Online heeft om de klanten met problemen op te zadelen maar een ding staat vast Online is zeer klantonvriendelijk ze zijn niet rechtuit en draaien om de zaken heen.
Heb zelf een klacht op klachtenkompas gezet ben benieuwd wanneer er van hun kant reactie op komt.

Tiger
Ben vanmorgen gebeld door Online n.a.v. mijn klacht op klachtenkompas.
Moet eerlijk zeggen ik was verbaasd door deze snelle reactie en ben zeer vriendelijk te woord gestaan door Ronald van het Online team.
Alles zou naar tevredenheid opgelost worden door de migratie drukte was e.e.a. fout gegaan.
Er is een creditering aangemaakt voor de te hoge kosten en na de afhandeling komt men hier op terug.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen 18 22 maart 2017, 17:50
Geen internet Asus DSL-AC52U Eigen modem configuratie en problemen 5 26 februari 2017, 13:02
Zeer trage internet Algemeen 36 26 januari 2017, 20:01
Geen toegang meer tot camera's via internet Zyxel meer apparaten aansluiten 8 15 januari 2017, 23:37
TV app voor Android werkt niet meer Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten 4 11 januari 2017, 06:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Roroko02:26:46
| Wanabo02:38:03
| Lutz03:15:21
| Lio04:59:17
| Techguy09:22:07
| dutch flash11:08:03
| timterhorst14:42:57
| Tiger 1 dag
| IJnstijn_II 1 dag
| Mihai 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?