obey-robots.txt
20 Juni 2018, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer

geeninternet10
's ochtends vond de migratie naar KPN plaats en had ik werkend internet, maar niet voor lang ('s avonds geen DSL signaal meer).
Het vreemde hierbij is dat het internet 's ochtends én 's middags op het KPN netwerk werkte (nieuw KPN ip adres gekregen). Pas een halve dag NA de migratie stopt het internet ineens.

Diverse modems getest. allen geven aan dat er geen DSL signaal is.
Er is niets veranderd aan de configuratie noch aan de instellingen. Hooguit modem uit en aan gezet.
Hiermee is uitgesloten dat het probleem bij mij thuis zit.


-Iemand anders hetzelfde meegemaakt?
-Wie weet wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen?


(Online werkt niet mee om snel en effectief de oorzaak te zoeken en op te lossen. Ze willen niemand naar de verbinding in bijv. de wijkcentrale/verdeelkast laten kijken, terwijl mijn vermoeden is dat daar het probleem zit aangezien ik geen DSL signaal binnenkrijg. Hooguit willen ze een monteur naar mijn huis sturen (en die kan op z'n vroegst pas volgende week! Dus een hele week zonder internet!), maar die komt vermoedelijk voor niets omdat het probleem niet bij mij thuis ligt. Heb dit aan Online aangegeven, maar ze weigeren iets anders te willen doen.)
 
Tiger
Ik weet niet welke motieven Online heeft om de klanten met problemen op te zadelen maar een ding staat vast Online is zeer klantonvriendelijk ze zijn niet rechtuit en draaien om de zaken heen.
Heb zelf een klacht op klachtenkompas gezet ben benieuwd wanneer er van hun kant reactie op komt.
 
Tiger
Ben vanmorgen gebeld door Online n.a.v. mijn klacht op klachtenkompas.
Moet eerlijk zeggen ik was verbaasd door deze snelle reactie en ben zeer vriendelijk te woord gestaan door Ronald van het Online team.
Alles zou naar tevredenheid opgelost worden door de migratie drukte was e.e.a. fout gegaan.
Er is een creditering aangemaakt voor de te hoge kosten en na de afhandeling komt men hier op terug.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk 1 24 mei 2018, 18:08
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen 3 23 mei 2018, 16:07
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 9 20 maart 2018, 18:32
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing 6 27 februari 2018, 21:39
geen telefoon Zyxel configuratie en problemen 2 13 december 2017, 19:50
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| mountainmaster02:43:23
| Wanabo13:19:21
| Jouk19:21:35
| cfkazius 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update