Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Draadloos internet achter de livebox
|
|
elfje |
Geplaatst op 22 December 2007, 23:32
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 22 Dec 2007 |
Wanhopig ben ik ! Na een aantal pogingen ben ik er ingeslaagd een draadloosnetwerk aan te maken. Ik kan helaas nog niet via mijn Vista Laptop naar het internet. De laptop herkent mijn draadloos netwerk wel maar ik krijg geen verbinding op het internet. Configuratie: Desktop met livebox en een Linksys WRT54G achter deze livebox. Desktop heeft wel internet verbinding, laptop niet. Wie kan mij helpen? Groetjes Elfje. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 23 December 2007, 10:08
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Links in het navigatie menu van deze site vind je 3 handige opties: - FAQ en - Forum en - Zoeken. De eerste stuurt je naar een aantal samenvattingen waarin je de meeste gegevens kunt vinden over hoe e.e.a. werkt en hoe je het instelt. De 2e opent het overzicht van alle forum categorien. Er zit iets van orde in de ogenschijlijke wanorde van alle berichten hier. Via dit overzicht zie je al snel waar jij berichten kunt vinden van mensen met soortgelijke problemen, plus hoe zij die hebben opgelost. De 3e optie spreekt hoop ik voor zichzelf. Als je er, na zelf serieus gezocht te hebben, echt niet uit komt plaats hier dan nogmaals een bericht met relevante informatie. Als het goed is weet je dan ook ongeveer welke informatie we nodig hebben om je op weg te kunnen helpen. Het is niet onze bedoeling om je af te zeiken maar er zijn gewoon te veel mensen die zonder er zelf maar iets voor te willen doen, denken dat wij helderziend zijn en op afstand het kant en klare antwoord voor ze hebben. Een antwoord vinden voor zo'n situatie lukt echt niet zonder de juiste gegevens, dus je zult je zelf even in de materie moeten verdiepen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos internet achter de livebox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Advertentie