obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nummerbehoud bij dezelfde provider?
Arjan_S
Hallo,

ik verander binnenkort van abo, maar wel bij dezelfde provider, dat is, natuurlijk, Orange.

Nu heb ik bij mijn welkomstpakket een nummerbehoudkaart gekregen, maar helaas pindakaas dit is alleen bruikbaar voor overstappen van provider, en dit blijkt een aparte BV te zijn.

De helpdeskmeneer van Orange zei dat er op het extranet (=orange.nl) een nummerbehoudformulier verkrijgbaar is welke bestemd is voor nummerbehoud Orange naar Orange. Deze dient dan gefaxt te worden.

Dus, weet iemand dan dat formulier (of PDF oid) te vinden? Ik lees het graag!
 
Arjan_S

Quote

deebee schreef:
Waarom zouden ze je een nieuw nummer geven ?


Omdat het een nieuw abonnement is, en je moet wel een nieuw abonnement afsluiten wil je een nieuwe telefoon krijgen (en dat wil ik). Je huidige abonnement verlengen kan inderdaad ook.

De ene helpdeskmedewerk(st)er zegt dat het kan via een formulier op de website, nummer twee zegt dat het gewoon kan via het nummerbehoudkaartje wat ik in mijn nieuwe pakket ontvangen heb, en dan kan ik gewoon orange abonnement met klantnummer erbij zetten. Ja, dus. Wie weet...

Het kaartje is nu op de bus, mijn abonnement loopt af op 14 februrari, ik laat wel weten of het gelukt is Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerbehoud bij dezelfde provider?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7390 instelling provider online Klacht over Online : 21 30 apr 2013
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen : 1 13 jan 2011
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen : 1 17 mrt 2010
Even andersom overstap van Orange naar een andere provider Opleveringsproblemen : 2 01 apr 2008
copperjet1616 met provider orange Algemeen : 7 15 okt 2007
Advertentie