obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Uitblijven snelheidsverhoging /aktie
Peter_L
Jongens en ook meisjes hoop ik :-)

Voor de mensen die niet kunnen leven met het uitblijven van de snelheids verhoging en die na 21-08 Orange hebben besteld;

Wanneer bij jou nog geen snelheidsverhoging heeft plaatsgevonden of als het verkeerd is gegaan (modem geeft wel de juiste snelheid aan maar de daadwerkelijke snelheid is nog de oude snelheid) moeten zsm bij Orange schriftelijk aan de bel trekken. Dien een klacht in en stel ze officieel aansprakelijk/in gebreke. Verwijs naar je contract waarin de snelheid staat en verwijs naar de brief die je hebt gehad over de snelheidsverhoging voor 31-12. Verwijs ook naar hun website waar ze met de snelheid adverteren en waarop dus onjuiste informatie staat (denk ik)Deel ze mede dat ze in gebreke zijn en zich niet aan het contract houden en dat ze onjuiste informatie verstrekt hebben. Vraag ze om opheldering en stel een periode dat het opgelost moet zijn (30 dagen wettelijk geloof ik). Indien reactie uitblijft en/of geen oplossing komt dat je dan het contract zult (laten) ontbinden
Dit is voorlopig wat je moet doen als je het uitblijven van de snelheidsverhoging niet accepteert. Niet bellen / mailen want dat is geen bewijs daar krijg je toch steeds een ander verhaal te horen. Het moet schriftelijk én ook aangekend.

Je zult dus ook zelf wat aktie moeten ondernemen willen we later als groep sterk staan.

Bij consuwijzer heb ik gevraagd wat we als groep zouden kunnen doen maar antwoord duurt 6 dagen. Wacht dit niet af en onderneem voorlopig zelf bovenstaande aktie.

Wacht voor de zekerheid nog tot 2 januari met het versturen van je brieven want je weet maar nooit.....

Peter
 
Peter_L
Hoi

Orange zet dit gedeelte op hun website:
Heb je vóór 21 augustus 2007 ADSL van Orange besteld?
Dan ben je een contract met ons aangegaan waarbij toen nog andere voorwaarden en snelheden hoorden. Klanten die zich later hebben aangemeld zijn een contract aangegaan waarbij de nieuwe snelheid tijdens registratie is beloofd. Deze klanten worden nu eerst over gezet op de nieuwe snelheid. Natuurlijk wordt de snelheid van jouw ADSL verbinding daarna ook verhoogd. Hou er rekening mee dat dit in ieder geval na maart 2008 zal zijn. Je wordt hierover nog per brief geïnformeerd.


Met andere woorden;
Orange geeft in dit stukje zelf toe dat de nieuwe klanten (degenen die na 21-08 orange hebben besteld) een contract hebben voor de verhoogde snelheid. Orange houdt zich bij de nieuwe klanten dus NIET aan het contract. Dit zet de deur open voor ontbinding van je contract, als je zo ver wilt gaan tenminste want zoals eerder gezegd zul je Orange hiervoor in gebreke moeten stellen

Groeten Peter
 
Peter_L
Jongens,

Ik behoor net als een aantal van jullie tot de nieuwe klanten (aanvraag na 21-8) en we hebben dus contractueel (!!!!) recht op de verhoogde snelheid. Omdat er bij mij ook een aantal andere zaken meespelen (onstabiele verbinding, niet reageren op aangetekende klachten en ook niet reageren op een ingebreke stelling) zit ik inmiddels al in een ander traject als de meesten van jullie. Ik heb ze namelijk al in verschillende brieven de gelegenheid gegeven om alle door mij gemelde problemen (uitblijven snelheidsverhoging, oplossen verbindingsproblemen én schadevergoeding) uiterlijk op 31-12-2007 opgelost te hebben, zoniet dan zou ik ontbinding van het contract overwegen.

Ik ben de beroerdste niet hahaha en zal nog tot morgen 1-1-08 wachten. Is er dan geen bevredigend antwoord van Orange dan gaat er een mail naar de rechtbijstand met het verzoek het contract met Orange te laten ontbinden wegens wanprestatie (want zo mag je dat toch wel noemen in mijn geval) en een schadevergoeding in te stellen. De zaak had ik al een keer aangemeld dus er is bij de rechtsbijstand al een dossier. Ik hoef nu alleen maar een mailtje sturen.

't zal mij benieuwen.....
Peter
Gewijzigd door Peter_L op 31 december 2007, 14:21
 
Peter_L

Quote

vdrijver schreef:
hoi peter,

Het zal nog wel een paar maanden duren voordat de td contact met je opneemt.zo snel zijn ze niet bij orange,daar ben ik zelf ook achter gekomen,maar gelukkig na 2 maanden van die ellende af.verder hoor je helemaal niets van ze en krijg je niemand te pakken die verantwoording af durft te leggen.ik had het geluk met veel dreigen via de receptioniste iemand te pakken kunnen krijgen die mijn probleem wel serieus nam(een van de weinige).voor de rest werken er alleen maar lamzakken bij orange.ik hoop ook wel dat t-mobile dit onderdeel snel afstoot,want van zulke gasten word je naam niet beter.


Helemaal mee eens. Morgen is het wat mij betreft einde oefening....
 
mirakel

Quote

Peter_L schreef:
Jongens en ook meisjes hoop ik :-)

Voor de mensen die niet kunnen leven met het uitblijven van de snelheids verhoging en die na 21-08 Orange hebben besteld;

Wanneer bij jou nog geen snelheidsverhoging heeft plaatsgevonden of als het verkeerd is gegaan (modem geeft wel de juiste snelheid aan maar de daadwerkelijke snelheid is nog de oude snelheid) moeten zsm bij Orange schriftelijk aan de bel trekken. Dien een klacht in en stel ze officieel aansprakelijk/in gebreke. Verwijs naar je contract waarin de snelheid staat en verwijs naar de brief die je hebt gehad over de snelheidsverhoging voor 31-12. Verwijs ook naar hun website waar ze met de snelheid adverteren en waarop dus onjuiste informatie staat (denk ik)Deel ze mede dat ze in gebreke zijn en zich niet aan het contract houden en dat ze onjuiste informatie verstrekt hebben. Vraag ze om opheldering en stel een periode dat het opgelost moet zijn (30 dagen wettelijk geloof ik). Indien reactie uitblijft en/of geen oplossing komt dat je dan het contract zult (laten) ontbinden
Dit is voorlopig wat je moet doen als je het uitblijven van de snelheidsverhoging niet accepteert. Niet bellen / mailen want dat is geen bewijs daar krijg je toch steeds een ander verhaal te horen. Het moet schriftelijk én ook aangekend.

Je zult dus ook zelf wat aktie moeten ondernemen willen we later als groep sterk staan.

Bij consuwijzer heb ik gevraagd wat we als groep zouden kunnen doen maar antwoord duurt 6 dagen. Wacht dit niet af en onderneem voorlopig zelf bovenstaande aktie.

Wacht voor de zekerheid nog tot 2 januari met het versturen van je brieven want je weet maar nooit.....

Peter


Hoi,

Ik kwam er vandaag achter dat mijn snelheid is verhoogd! Eindeliijk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitblijven snelheidsverhoging /aktie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen na snelheidsverhoging (12/12/2012) Livebox configuratie en problemen : 5 22 dec 2012
snelheidsverhoging november 2012 Snelheid : 40 19 dec 2012
Snelheidsverhoging 2008 Algemeen : 131 19 okt 2008
duidelijke datum snelheidsverhoging Algemeen : 7 02 sep 2008
Snelheidsverhoging, orange schaam je! Snelheid : 3 13 mei 2008
Advertentie