obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Geen verhoging, meld je aan voor Radar
haan101
Ik zal vragen wat er voor nodig is, dit is ook nieuw voor mij.

Hierbij stel ik voor om massaal naar Radar dit voor te leggen om de verhoging, tegemoetkoming of een contractontbinding af te dwingen.

Minimaal 50 zal wel wat power geven dacht ik
Gewijzigd door haan101 op 01 januari 2008, 21:31
 
Peter_L
Hoi

is het de bedoeling dat je op het Forum daar een klacht deponeert of moet je een melding doen voor behandeling in de uitzending?

Peter
 
haan101
Ik heb gesproken met mijn neef.
Maandag moet ik een medewerker(naam meld ik maar even niet) bellen hierover.

Ze zijn pas voor dit soort zaken maandag te bereiken. Ik stel voor om een standaard brief op te stellen en deze hierop te zetten zodat iedereen deze per email kan opsturen.

Er is betreffende deze zaak al heel veel meldingen ontvangen.
Ik ben er druk mee bezig.
Gewijzigd door haan101 op 02 januari 2008, 18:09
 
Wanabo

Quote

haan101 schreef:
Er is betreffende deze zaak al heel veel meldingen ontvangen.
Ik ben er druk mee bezig.


Als dat per pm gaat via dit forum let dan even op het maximaal te ontvangen berichten!

Via email rechtrstreeks is er geen beperking!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nova25
Hou ons op de hoogte, ik zal zeker mee gaan doen met deze actie Grin
 
stucadoor
ik heb ook nog geen verhoging gehad. op 17 december heb ik een email gehad dat ik de week erop verhoogd zou worden en dan de live box even moest resetten maar dat is nog steeds niet gebeurt.
 
wanderer
Ben een nieuwe klant, ben per 2-1 lid van deze club, heb mijn abonnement aangevraagd op 29-10 en in de contractgegevens staat oa dit(zie bijlage) een bevestigingsmail gaf echter aan van 2 --> 4 mb. Wat is nu rechtsgeldig? En wordt hierop nog (gezamelijk) actie ondernomen?
wanderer voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door wanderer op 03 januari 2008, 11:11
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verhoging, meld je aan voor Radar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie