obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Livebox Draadloos SSID probleem
kaaskop
Ik heb sindis kort een livebox van orange daarbij heb ik het pakket voor draadloos internet genomen, het installeren hiervan is een probleem. Althans met de mee geleverde USB Apdapter, met mijn laptop waar een eigen ontvanger inzit heb ik geen problemen en kan ik gewoon het internet op, met mijn desktop lukt dit niet.

Ik volg de stappen vanuit het boekje en van de installatie cd helemaal op. en telkens tegen het einde krijg ik SSID fout daarna kan ik op ok drukken en wordt alles afgesloten en kan ik dus niet verder. Als ik nu gewoon een ethernetkabel in mijn livebox en desktop prik heb ik gewoon internet en kan ik ook mijn livebox instellen.

Ik heb al andere topic op dit forum gelezen en allemaal geprobeert wat daar geadviseerd wordt maar dat is allemaal tevergeefs.

Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt
 
kaaskop
Ja, alles correct gevolgt anders krijg je niet eens een SSID fout lijkt me
 
kaaskop
Bedankt het probleem is op gelost met behulp van deebee!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox Draadloos SSID probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 feb 2017
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Advertentie