obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Geen TV reclame meer Orange ?
Peter_L
Jongens,
missschien heb ik het mis maar klopt het dat er geen TV reclame meer is van Orange over oa het samengaan met T mobile én goedkoop internet voor verdubbelde snelheid? ?

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 07 januari 2008, 21:46
 
Wanabo
Ik zie inderdaad ook geen reclame meer van Orange / T-mobile met die huppelende dames.

Ik kan me niet herinneren dat daarin sprake was van verdubbelde snelheid. Of de reclame boodschap heeft zijn doel gemist, nl dat het mij niet bekend is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Peter_L
De dames zijn inderdaad uitgehuppeld volgens mij. Maar volgens mij was er nog een reclame van orange. Iets van snel internet voor een scherpe prijs voor 14,95 pmnd. Zoiets ligt me vaag bij. Maar misschien heb ik het mis

Groeten Peter
 
spef
Kijk hier maar eens
 
Peter_L

Quote

spef schreef:
Kijk hier maar eens


Ja maar deze reclames zie ik dus niet meer op de TV, vooral die van snelheid en scherpste prijs. Maar misschien kijk ik te weinig tv en zijn er anderen die de reclame nog wel zien ? Zou dit misschien iets te maken kunnen hebben met de uitspraak van de reclame code commissie over Orange ?

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 12 januari 2008, 12:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV reclame meer Orange ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie