obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Hoeveel pc's draadloos aansluiten op livebox
leo_ijzerman
Ik ben al een week aan het worstelen met een D-Link DSL-2740B met daaraan een 4-tal laptops/organizers. De verbinding met Orange is er nu wel, maar de apparaten achter de router krijgen allemaal hetzelfde ipnr. Dat geeft dus conflicten.....


Ik overweeg om de router maar in de kast te zetten en te kiezen voor een WiFi-set op de Livebox, die ik ondanks afzeggen, toch ontvangen heb.

Voor ik deze stap maak zou ik toch graag willen weten hoeveel wireless pc's/laptops ik met één WiFi-setje kan aansluiten?

Het is toch niet zo dat ik voor iedere pc een extra draadloos verbindingssetje moet bestellen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoeveel pc's draadloos aansluiten op livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie