obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Wep Error bij verbinden van laptop
sonet
Het lukt mij niet om mijn laptop te verbinden met de Livebox. Ik maak gebruik van de draadloze verbinding op de livebox. Mijn PC is via de SagemUSBstick (die bij de Livebox geleverd wordt) aangesloten op de Wifi. Ook heb ik al eens mijn Wii op de livebox aangesloten (is nu niet meer aangesloten). Nu probeer ik mijn laptop via een Sitecom USB Stick. Wanneer ik de laptop probeer te verbinden kan ik de WEP-code invoeren. Wanneer ik dit doe lijkt de laptop te verbinden met de livebox, ik krijg namelijk de melding dat er een uitstekende verbinding is. Een halve minuut later verschijnt er in de icon-tray bij het sitecom-icoontje echter de melding WEP-Error. Ik weet zeker dat ik de code juist heb ingevoerd. Bij het invoeren van de WEP-key heb ik de volgende instellingen gebruikt: Authentication Mode: open, Encryption mode: WEP, format for entering: hexadecimal, key lenght: 128 bits, key index: 1 t/m 4. (is hier iets niet goed aan?) Wat ik ook doe, steeds weer lijkt de laptop te verbinden met de Livebox, maar daarna is er een WEP error. Bij het aanmelden druk ik overigens wel steeds de 'reg' knop in op de livebox. Ik kan nergens vinden wat deze error precies inhoudt. Is er iemand die mij kan helpen? Ik heb niet erg veel verstand van dit soort dingen, dus ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Gewijzigd door sonet op 03 februari 2008, 19:23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wep Error bij verbinden van laptop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk : 1 24 mei 2018
TP-Link N600 - PPP0 Error Eigen modem configuratie en problemen : 2 29 nov 2017
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 feb 2017
Vraag over laptop Algemeen : 7 04 sep 2014
CRC FEC ERROR informatie Huawei configuratie en problemen : 3 14 mei 2014
Advertentie