obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Waar op letten als je een niet Wanadoo netwerkkaart wil gebruiken.
sunra
Ik wil een Linksys wireless kaart gebruiken om mijn laptop verbinding te laten maken met de Livebox. Met alleen het invoeren van de SSID en network key kom ik er niet. Kan iemand me uitleggen wat de settings zijn waar ik op moet letten?

Sunra
 
Wanabo
Hoi sunra!

Het is me nog niet duidelijk of je die Linksys wireless kaart in de Livebox of in de laptop wilt gebruiken.Smile
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
sunra
Aha, dat was nog onduidelijk inderdaad... In de Livebox heb ik de kaart gestopt die ik bij het pakket heb gekregen. Nu gebruik ik voor 1 laptop de meegeleverde USB dongle van Sagem en wil ik voor nog een laptop de Linksys PCMCIA gebruiken.

Sunra
 
Wanabo
Ik denk dat onderstaande je verder kan helpen.

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=36&thread_id=130

Er van uitgaande dat je alles correct hebt aangesloten denk ik dat je alleen je linksys kaart nog bij de LiveBox moet aanmelden. Dit doe je m.b.v. de "reg" knop onder op de LiveBox. Staat dacht ik ook in de beschrijving in de link hierboven.
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:10
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
trapm
Dat knopje (REG) is dus h??l belangrijk.
Met vrijwel geen enkel modem ben ik zo'n knopje eerder tegengekomen en werkte het instellen best nog wat makkelijker maar...eens geregistreerd...nooit meer een probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar op letten als je een niet Wanadoo netwerkkaart wil gebruiken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie