obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Factuur klopt niet.
justawitte
Hoi,

Vorige maand heb ik gebeld met digitenne. De kosten per gesprek bedragen 10ct per minuut. Nu had Orange mij gefactureerd voor 1 euro per minuut. Na mijn een telefoontje met orange heb ik het geld terug gehad.

Maar nu blijkt deze maand weer dat Orange mij verkeerd heeft gefactureerd voor mijn digitenne telefoontjes. Mijn probleem is ondertussen in behandeling, en word wellicht weer net zo opgelost als vorige keer.

Ik heb dus verder geen probleem waarom ik op het forum ben, maar het is meer een waarschuwing aan andere Orange telefonie gebruikers om de telefoonrekening te controleren als je naar digitenne hebt gebeld.
Gewijzigd door justawitte op 04 maart 2008, 12:12
 
nokowow
Hallo iedereen

Ook bij mij waren de kosten wel erg hoog naar 2 telefoontjes naar
digitenne, bijna een 1euro per minuut.
Eerst maar een Shockmailtje gestuurd naar de help-desk.

BedanktWink starter van deze topic voor het bekend maken van de orange-digitenne probleem.

erg duidelijk is me het nog niet trouwens op de site van digitenne zelf staat 0.45cent per min, en klik je naar de kpn.com site daar staat dan weer 10 cent per minuut,
Wie kan er meerFrown duidelijkheid in geven ??
 
RobertF
Ik adviseer om je rekening te controleren. Bij mij werd ook 9,95 als lijnhuur berekent hoewel dat het eerste jaar 5,- euro is. Na een telefoontje zou het in orde gemaakt worden, maar bij de volgende afrekening klopte het nog steeds niet.
Vandaag krijg ik 2 brieven voor een correctie met twee verschillende bedragen, kunnen ze nou werkelijk niks goed doen bij Orange.
Snelheis is nog steeds te laag hoewel ik voor 4MB betaal en sinds een paar dagen is de telefoon aan het kraken
Zucht!!!!
Blijf je maail sturen aan Radar!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Factuur klopt niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie