obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
voorbeeld brief ingebreke stelling
Peter_L
Hoi
Hierbij een voorbeeld van een brief die je zou kunnen sturen aan Orange teneinde ze in gebreke te stellenw egens het uitblijven van de snelheids verhoging.

succes SmileSmile


Lukt niet om een bijlage toe te voegen. Dan maar even knippen en plakken. Hier komt ie:
-----------------------------------------------------------------------------
AANTEKENEN

Aan:
Orange Nederland Breedband BV
t.a.v. de klantenservice
Postbus 11095
1001 GB AMSTERDAM


Zet hier je woonplaats, zet hier de datum dat je de brief stuurt


Onderwerp : in gebreke stelling wegens wanprestatie


Geachte heer/mevrouw,

Tot mijn spijt heb ik moeten concluderen dat u ondanks diverse toezeggingen van uw kant nog steeds de snelheidsverhoging bij mij niet heeft doorgevoerd. U heeft middels diverse correspondentie - en recentelijk nog in de uitzending van Vara Kassa van 15 maart 2008 – aangegeven dat de snelheidsverhoging nog niet heeft kunnen plaatsvinden. U heeft dit probleem dus onderkend.

Ik wil u er met klem op wijzen dat ik met u een overeenkomst ben aangegaan voor xx/Mb/s en u verplicht bent zich te houden aan deze contractueel vastgelegde snelheid van de verbinding. De reden dat dit tot op heden niet heeft kunnen gebeuren is voor mij niet relevant. Tot op heden ben ik uitermate coulant omgegaan met uw wanprestatie. Naast het feit dat u niet de contractueel vastgelegde snelheid levert gaat de stabiliteit van de verbinding met sprongen achteruit. Ik moet u nu daarom helaas officieel in gebreke stellen.

Ik ga er vanuit dat de contractueel vastgelegde snelheid zoals ook door u is aangegeven in de uitzending van Vara Kassa, uiterlijk op 15 april 2008 een feit zal zijn. Tevens ga ik er vanuit dat de verbinding op laatstgenoemde datum stabiel zal zijn zonder uitval en zonder fluctuaties. Zo niet dan beschouw ik het contract als ontbonden wegens wanprestatie. De automatische incasso zal dan door mij worden stopgezet omdat u niet aan uw contractuele verplichtingen voldoet.

Voorts eis ik van u een financiële tegemoetkoming vanaf (datum begin abonnement) vanwege het niet volledig leveren van het afgesloten abonnement. (eventueel nog belkosten naar helpdesk terug vragen als je dat aan kunt tonen)

Graag ontvang ik vóór 1 april 2008 van u een schriftelijke reactie op bovenstaande. Bij uitblijven van een schriftelijke reactie betekent dit dat zich kunt vinden in bovenstaande.

Met vriendelijke groeten
xxxx

----------------------------------------------------------------------------------

Vergeet niet om in de brief je volledige naam, adres, telefoonnummer, en klantnummer te zetten. Als je het in Word doet kun je dat in de koptekst zetten. Weet je niet hoe dat meot zet het dan gewoon helemaal bovenaan of onderaan de brief Afzender....etc etc
Gewijzigd door Peter_L op 19 maart 2008, 19:41
 
TCP_IP
netjesWink
 
orangelies
zo ik heb de brief geschreven. ouderwets met de pen Smile want me printer werkt nietAngry Vandaag doe ik heb aangetekend opsturen naar Orange.
Peter_L nogmaals bedant voor je hulp, ik ben je zeer dankbaar.Smile
 
rrozema
@wimschuldink: Ietwat ongenuanceerd en vooral erg hard geschreeuwd. Is er iets mis met je caps-lock-toets?
 
luukg
Mijn ingebrekestelling is per e-mail verzonden met verwijzing naar LJN BC0337 waar de rechtbank van Amsterdam een uitspraak heeft gedaan dat dit mogelijk is.

http://blog.iusmentis.com/2008/01/07/...htsgeldig/

Ik heb dit via het klachtformulier van orange verzonden dus even afwachten op een reactie. Wel aan te raden is het vinkje te plaatsen bij: Verstuur mij een kopie per email... ik ben dit helaas vergeten mara als ik geen reactie krijg stuur ik hem dinsdag ofzo gewoon nog een keer met het vinkje wel aan Smile
Gewijzigd door luukg op 24 maart 2008, 13:35
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voorbeeld brief ingebreke stelling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waarschuwing: Firefox kan de server op www.voorbeeld.nl niet vinden Helpdesk : 4 15 nov 2010
stelling Snelheid : 2 10 aug 2007
Advertentie