obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Waarschuwing: Firefox kan de server op www.voorbeeld.nl niet vinden
tanjaoui
Beste mensen,

de laatste tijd krijg ik steeds de melding/waarschuwing: Firefox kan de server op www.voorbeeld.nl niet vinden.
niet alleen bij FF krijg ik deze melding maar ook bij IE8: De opgegeven webpagina kan niet worden weergegeven
na een aantal keren op de melding te klikken en te vernieuwen worden de site's wel geopend. het probleem krijg ik bij alle sites die ik dan bezoek op dat moment.
de internetverbinding(draadloos) wordt niet verbroken.

ik heb de modem gereset, heeft niet geholpen
Firewall instellingen naar standaard gebracht. zonder resultaat


gegevens:
Besturingsysteem: W7
modem: Thomson draadloos

het is echt een irritante melding. wie krijgt deze melding ook? hoe los je deze op?
 
I R Baboon
Stel je Windows in op met eigen gekozen DNS servers.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wanabo
Ik denk dat die website gewoon problemen heeft.

Als ik er naar toe ga krijg ik deze melding,

Fatal error: Call to undefined function error_msg() in /var/www/vh7440/1/voorbeeld.nl/_includes/constants.inc.php on line 23

En dat is duidelijk een website fout.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
I R Baboon
Ik dacht dat voorbeeld.nl een fictieve naam was Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing: Firefox kan de server op www.voorbeeld.nl niet vinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie