Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Waarschuwing: Firefox kan de server op www.voorbeeld.nl niet vinden
|
|
tanjaoui |
Geplaatst op 14 November 2010, 19:51
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Nov 2010 |
Beste mensen, de laatste tijd krijg ik steeds de melding/waarschuwing: Firefox kan de server op www.voorbeeld.nl niet vinden. niet alleen bij FF krijg ik deze melding maar ook bij IE8: De opgegeven webpagina kan niet worden weergegeven na een aantal keren op de melding te klikken en te vernieuwen worden de site's wel geopend. het probleem krijg ik bij alle sites die ik dan bezoek op dat moment. de internetverbinding(draadloos) wordt niet verbroken. ik heb de modem gereset, heeft niet geholpen Firewall instellingen naar standaard gebracht. zonder resultaat gegevens: Besturingsysteem: W7 modem: Thomson draadloos het is echt een irritante melding. wie krijgt deze melding ook? hoe los je deze op? |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 14 November 2010, 22:47
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Stel je Windows in op met eigen gekozen DNS servers.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 14 November 2010, 23:09
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Ik denk dat die website gewoon problemen heeft. Als ik er naar toe ga krijg ik deze melding, Fatal error: Call to undefined function error_msg() in /var/www/vh7440/1/voorbeeld.nl/_includes/constants.inc.php on line 23 En dat is duidelijk een website fout. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 14 November 2010, 23:16
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Ik dacht dat voorbeeld.nl een fictieve naam was
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing: Firefox kan de server op www.voorbeeld.nl niet vinden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie