obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Het is nu echt bagger
guus geluk
Sinds een dag of vier heb ik een verbinding met een snelheid van 1,5MB. Ligt dit aan mij, of blijven ze bij Orange knijpen.
 
R1
In Amerongen de laatste dagen rond de 1100 Kb/s in plaats van de 3495 die ik gewend ben. Het hoogste dat ik hier ooit bereikte was 3558 Kb/s. Je zou haast zeggen dat het met de dag erger wordt.
 
guus geluk
Ik heb een rectie op een mailtje gehad van Orange. Het verbluffende antwoord???????????????????


Geachte heer, mevrouw,
De snelheidsproblemen zijn bekend. Ze worden veroorzaakt door capaciteitsproblemen op het netwerk. Dit speelt voornamelijk op tijdens piekuren. We verwachten deze problemen medio april te hebben verholpen.


Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Orange Nederland Breedband BV
Gewijzigd door guus geluk op 24 maart 2008, 21:35
 
guus
ja dat is een standaard antwoord. Leuke naam trouwens xD
 
guus geluk
Jij ook, toch geen familie? Nee, maar even zonder gekheid, zij kunnen alles maken, ik heb al een claim gedeponeerd, dat als ze binnen 14 dagen ze geen verbetering hebben voor wat betreft de snelheid, ikzelf stappen ga ondernemen. Als er meer mensen zijn met deze problemen zet ze op deze site. We zijn gewoon machteloos. Niemand die een concreet antwoord kan of mag geven bij Orange alleen beloften. Je betaald een goede prijs voor een op dit moment slecht product.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het is nu echt bagger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bagger Storing : 4 01 sep 2014
Lees dit aub ben het echt zat! Storing : 10 27 mei 2014
Bagger verbinding Snelheid : 15 10 aug 2010
ik mis echt technische informatie over telnet login Wat ontbreekt er op dit forum? : 2 12 mrt 2010
Zou het dan echt...? Snelheid : 2 29 mrt 2008
Advertentie