obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Bagger
stari
Ben nieuw in deze groep. Heb sinds kort online internet 30 mb en ik haal maar 12!!! Dank u wel. "Mag het iets minder zijn,Neen!
De telefoon gaat regelmatig maar niemand is aan de lijn. Ook een hele leuke bezigheid!
Misleiding noem ik dit.Sad
 
Tiger

Quote

stari schreef:

Ben nieuw in deze groep. Heb sinds kort online internet 30 mb en ik haal maar 12!!! Dank u wel. "Mag het iets minder zijn,Neen!
De telefoon gaat regelmatig maar niemand is aan de lijn. Ook een hele leuke bezigheid!
Misleiding noem ik dit.Sad


Of dit misleiding is kan ik niet beoordelen wat wel een realiteit is dat je internetsnelheid van een aantal factoren afhankelijk is.
Als je te ver van de wijkcentrale zit haal je die snelheid niet en 30 Mb internet snelheid afgesloten wil niet zeggen dat je die ook krijgt het abonnement is TOT 30 Mb trouwens alle abonnementen zij TOT de snelheid die ze aangeven.
Dus te ver van de wijkcentrale dan haal je de maximale snelheid niet van die 30 Mb en als je apparatuur (pc en bekabeling) niet juist is aangesloten heb je ook een probleem.
 
stari
Je moet toch weten als provider toch weten waar de wijkcentrale staat en waar je nieuwe klant woont. Dus kun je bij aanmelding aangeven : gezien uw woonplaats kunnen wij een internet snelheid garanderen tot ...mb" Dat er mensen zijn die aansluitfouten maken begrijp ik. Maar zo slim was ik al naar jaren internet gebruik. ADSL heeft het einde bereikt.
Het is ook nog zo dat de ene provider meer levert dan de andere ook al zitten we 'allemaal' vaak op een KPN line. En dat je telefoon zijn eigen leven leeft....Sad
 
Tiger
Ik denk dat weinig providers gaan checken hoever de eventuele nieuwe klant van de wijkcentrale zit.
Kijk eens op de bijgevoegde link hoever jij van de centrale zit en bij de providers in de lijst wat je te verwachte snelheid is.
http://www.providercheck.nl/postcodecheck
Je geeft aan dat je al jaren gebruik maakt van internet maar ik weet niet welk abonnement je van te voren hebt gehad en bij welke provider.
Check maar eens op de site van de link of de snelheid overeen komt met hetgeen je nu hebt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bagger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bagger verbinding Snelheid : 15 10 aug 2010
Het is nu echt bagger Algemeen : 5 24 mrt 2008
Orange groter Bagger Bedrijf is er niet Storing [Speedtouch 706(WL)] : 2 11 apr 2007
Advertentie