Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Orange klachten afhandeling
|
|
1984 |
Geplaatst op 08 april 2008, 22:26
|
Activiteit Berichten: 95 Lid sinds: 28 apr 2007 |
Wat moet ik er mee, in dec had ik een klacht van de zelfde strekking , toen hadden ze mijn lijn gemeten, en was het probleem verholpen? normaal is mijn downloadsnelheid 11884 kb/s gisteren onder de 1000 kb/s momenteel ±11500 kb/s Persoonlijk heb ik niet het idee dat het aan mijn bekabeling lag. in stoor dan me dan ook altijd aan die vragen over de bekabeling klacht Klacht: 9 en 10 dec 07 heb ik ook last gehad van een trage internet verbinding zoals nu,Terwijl ik wacht op een snelle internet verbinding zoals beloofd (o.a op Kassa) Reset heeft niet geholpen. ±11 dec ontving ik een mail van jullie , dat snelheid inderdaad te laag was, daarna heb ik niets hoeven doen en heb geen problemen meer gehad ...tot nu. Met vriendelijke groet We begrijpen dat u problemen ervaart met de kwaliteit van uw Orange verbinding. We hopen dat we met u dit probleem zo spoedig mogelijk kunnen verhelpen. Graag vernemen we van u de volgende informatie om het probleem grondig te kunnen onderzoeken: - In welke ruimte van uw woning bevindt zich het hoofdaansluitpunt voor telefonie? - Welk type hoofdaansluitpunt heeft u? (Dit kunt u vinden in de installatiehandleiding van uw Livebox) - Zijn er meer aansluitpunten voor telefonie in uw woning? - In welke ruimte staat de Livebox? - Hoe lang is de kabel vanaf de hoofdaansluiting naar uw Livebox? - Waarop en hoe zijn de telefoons aangesloten? - Heeft u een fax, alarmcentrale of splitter vóór de Livebox? - Heeft u het hoofdaansluitpunt al eens gecontroleerd op vuil of schade van vocht? - Maakt u gebruik van downloadprogramma?s zoals Bittorrent of andere P2P programma?s? - Indien van toepassing, op welke tijdstippen valt de verbinding weg? - Indien van toepassing, sinds wanneer heeft u last van een trage verbinding? - Indien van toepassing, werkt uw KPN telefoonlijn zonder problemen? (Probeer dit desnoods eens door uw telefoon direct op het hoofdaansluitpunt aan te sluiten, door tijdelijk de Livebox buiten spel te zetten). Zodra we van u op deze vragen een antwoord vernemen kunnen we uw probleem onderzoeken. Met vriendelijke groeten, Orange Nederland Breedband BV |
|
|
guus geluk |
Geplaatst op 10 april 2008, 20:28
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 22 mrt 2008 |
Zie forum Orange versus Telfort.
Gewijzigd door guus geluk op 10 april 2008, 20:29 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange klachten afhandeling', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl? | Algemeen | : 8 | 27 dec 2015 |
Zeer slechte oplossing klachten | Klacht over Online | : 5 | 14 okt 2015 |
Gedrag medewerkers en afhandeling probleem! | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 6 | 30 sep 2015 |
klachten centrum waardeloos | Algemeen | : 2 | 29 dec 2014 |
Trage afhandeling storing | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 11 | 20 aug 2013 |
Advertentie