obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
klachten centrum waardeloos
okkie70
Dag alle mensen,Ik heb nu bijna twee jaar digitle TV, internet en telefoon. Direcht hommeles met telefoon, verholpen door resetten van de Huawei. Darna eindeloos klachtencentrum gebeld, kreeg een andere ontvanger. Kortom, dat nog twee keer gehad en iedere keer kreeg ik een nieuwe ontvanger. Is nog niet goed.. Toen hield de internet er mee op. Nieuwe modem gekregen. Uiteindelijk voor veel geld een abonnement erbij genomen voor interactieve TV. En nu komt de aap uit de mouw. Hadden ze meteen van hun kant de zaak bekeken, dan hadden ze gemerkt dat er steeds uitval i in de data transmissie op de lijk. De drie ontvangers had ik recht op. Zo kan ik ook klachtenverhelpen. Ik bel ze niet meer. Ik wacht rustig tot mijn abonnement is afgelopen en dan ga ik over op een betrouwbare provider, bijv. KPN. I duurder, maar nu is het veeel durder..
Ik zal iedere potentiele nieuwe klant van Online.nl afraden daar een abonnement te nemen.
 
Tiger
Onbegrijpelijk dat je na bijna 2 jaar problemen toch weer een nieuw abonnement afsluit waar je veel problemen mee hebt dan hou je jezelf toch voor de gek en moet je achteraf niet klagen want je zadelt jezelf met problemen op.
Je had beter moeten weten nu zit je er weer voor een hele tijd aan vast met veel ergernis.
Ik hoop toch voor jou dat er een oplossing is voor de tijd die je moet uitdienen bij Online.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klachten centrum waardeloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl? Algemeen : 8 27 dec 2015
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online : 5 14 okt 2015
Internet snelheid waardeloos? (0.22MB) Snelheid : 4 12 jul 2011
Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief - Klacht over Online : 6 12 apr 2011
Advertentie