obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
telefoon = helpdesk van orange
woudsma
heb na 16 maanden ellende van kpn +planet op aanraden van een vriend nu orange genomen (deze heeft nooit problemen ) wat een drama is orange, al 2 keer een ander wachtwoord gekregen ,van de 39 keer dat ik gebeld heb met 0900 nummers blijken er 31 van orange te zijn 0900 9515
hup weer 33.68 euro op mijn rekening alleen omdat ze volgens mij gewoon niet goed luisteren bij de helpdesk ,en volgens mij ook niet bekwaam zijn op problemen op te lossen .
Afgelopen week nu weer 2 dagen geen telefoon ,wel inkomende gesprekken maar zelf kon ik niet bellen kreeg gelijk een in gesprekstoon ,met mobiel gebeld kreeg als antwoordt dit was zon moeilijk probleem het kon wel eens 3 weken gaan duren ,zelfde avond weer telefoon .
Ik vind orange compleet bagger jammer dat ik er tot volgend jaar maart nog aan vast zit. rob
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon = helpdesk van orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
geen telefoon Zyxel configuratie en problemen : 2 13 dec 2017
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen : 2 20 jul 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Geen telefoon verbinding Algemeen : 9 12 dec 2015
Advertentie